شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 87638
تاریخ انتشار: 28 مهر 1402 21:56
شهردار بندرعباس گفت: عمده بدهکاران شهرداری بندرعباس شرکت‌های نفتی و فولادی هستند که با کمک رئیس کل دادگستری هرمزگان شناسایی و مراحل وصول مطالبات از آنها در حال انجام است.

به گزارش  راه امروز: مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری اظهارکرد: باتوجه به بدهکاری‌هایتسویه شده از شرکت های حاضر در شهر بندرعباس شهرداری این شهر توانسته پروژه های بزرگی را درباره مردم بندرعباس انجام دهدو پارسال ۴ هزار میلیارد تومان از طریق شهرداری بندرعباس به دهیاری را پرداخته شده است.

در ادامه این بازدید مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در بندرعباس تصریح کرد: ما درصدد هستیم هفته‌ای یکبار یک پروژه را به بهره‌برداری برسانیم یا کلنگ زنی کنیم.

وی با تشکر از دادگستری هرمزگان و ریاست این نهاد  پیرامون وصول بخشی از بدهی‌های شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: عمده شرکت‌های بدهکار به شهرداری بندرعباس شرکت‌های نفتی،پتروشیمی و فولادی بودند و تقریبا ۴۰ درصد از بدهی ما متعلق به این شرکت‌ها است.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: ما از طریق استعلام از اداره مالیاتی و شناسایی شرکت‌ها از سوی دادگستری هرمزگان توانستیم بخشیاز این بدهی را وصول کردیم و در جهت آبادانی شهر به کارگرفتیم.

وی در پایان گفت: روند وصول مطالبات شهرداری بندرعباس از شرکت‌هایی که در این شهر مشغول به فعالیت هستند ادامه دارد و ما از محل دریافت این مطالبات اقدامات راهبردی لازم را برای شهر انجام خواهیم داد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر