يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 87565
تاریخ انتشار: 23 مهر 1402 22:04
رئیس کل گمرک ایران 5 مدیر سابق سازمان را عزل کرد و در مقابل 5 نیروی جدید منصوب کرد. از زمانی که رضوانی فر سکان گمرک ایران را در دست گرفته است؛ هر روز یک انتصاب جدید در گمرک انجام می گیرد. مشخص نیست اینهمه تغییر و جابجایی در گمرک با چه هدف و نیتی انجام می شود؟!

امروز 23 مهر ماه محمد رضوانی‌فر  رئیس گمرک ایران، در احکام جداگانه‌ای مدیران جدیدی را برای گمرک غرب ایران، گمرک لطف آباد، ناظر گمرکات استان و  گمرک اردبیل، دفتر نوسازی و تحول اداری  و منابع انسانی و رفاه منصوب کرد.

براساس حکم رضوانی‌فر، سیروس قهرمانی  مدیر کل گمرک غرب ایران شد. او الهام شاداب فر را نیز به عنوان مدیرکل دفتر نوسازی و  تحول اداری منصوب کرد.

 رئیس گمرک ایران برای قربان کریمی حکم مدیرکلی گمرک لطف آباد را زد. او عمران احمدی را هم به سمت ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک اردبیل  منصوب کرد. مدیرکل منابع انسانی و رفاه گمرک هم طاهره هامون نورد شد.

البته انتصابات رئیس گمرک تنها به همین 5 مورد ختم نمی شود؛ چراکه بیش از این نیز شاهد تغییر و جابجایی های زیادی در گمرک ایران بودیم، به ویژه از زمانی که رضوانی فر سکان این سازمان را در اختیار گرفته است.












نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر