شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 87137
تاریخ انتشار: 24 شهريور 1402 13:56
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از ایده‌آل‌سازی چمن ورزشگاه آزادی تا دیدار پرسپولیس و النصر خبر داد.


تسنیم نوشت: مهیار عسگریان درباره شرایط ورزشگاه آزادی در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان اظهار داشت: همانطور که وعده کرده بودیم، زیرساخت‌ها برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نصب و تجهیز شده است. کیومرث هاشمی و مقامات فدراسیون فوتبال از این زیرساخت‌ها بازدید می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارهای اتاق‌های کنترل دوپینگ و کمک داور ویدئویی (VAR) و نیز نصب سکوهای نهایی طبقه اول ورزشگاه آزادی انجام شده است. این استادیوم برای برگزاری دیدار پرسپولیس - النصر کاملاً آماده است. از 20 روز پیش مشاوره‌های لازم را درباره چمن ورزشگاه داشتیم و اقدامات مؤثر را انجام می‌دهیم. این اقدامات در حال انجام است و زمین برای بازی پرسپولیس - النصر به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که با برنامه «ورزشگاه» شبکه پنج سیما گفت‌وگو می‌کرد، درباره مسیر منتهی به محل مصاحبه سرمربیان خاطر نشان کرد:‌ روز شنبه یا یکشنبه با حضور خبرنگاران، از شرایط ورزشگاه آزادی رونمایی می‌کنیم و شرایط را در شأن کشورمان، آماده برگزاری بازی خواهیم کرد. همه موضوعات از لحاظ زیباسازی در شأن کشورمان خواهد بود و اقدامات در حال انجام است. مشکلی هم برای جانمایی دوربین‌های صداوسیما نداریم.

عسگریان در پاسخ به این پرسش که آیا تجهیزات VAR تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ایران می‌ماند یا خیر، گفت: مدیران فدراسیون فوتبال باید در این باره صحبت کنند، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تجهیزات تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی (برای استفاده در بازی‌های لیگ قهرمانان) مستقر خواهد بود.

وی درباره پروژه‌ای که رئیس جمهور از آن رونمایی کرد و از لزوم ساخت یک ورزشگاه مجهز در تهران سخن گفت، یادآور شد: جلساتی در این باره تشکیل شده است و روی این طرح کار می‌کنیم. ان‌شاءالله قرار است طرح را در جلسات کارشناسی پخته کرده و پیشنهادها را به کیومرث هاشمی و دولت تقدیم کنیم. اگر هر یک از طرح‌ها تأیید شد، استارت پروژه را بزنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر