سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: 86951
تاریخ انتشار: 12 شهريور 1402 15:56
کلیپی در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی در شهر نیویورک تهیه شده چندین نفر از کارکنان فرودگاه را نشان می‌دهد که یک جعبه مستطیلی بزرگ را بر روی یک تسمه نقاله بالا می‌برند. این ویدئو بیش از ۲.۱ میلیون بار دیده شده است.
به تازگی ویدئویی از یکی از کارکنان فرودگاه که جعبه حاوی اجساد انسان را در هواپیما بسته‌بندی می‌کند در «تیک تاک» منتشر شده است. در پیامی که همراه با این ویدئو منتشر شده آمده است: «بارگیری اجساد انسان به علاوه کیسه‌هایی در دل هواپیما».

به گزارش فرارو به نقل از نیوزویک، این کلیپ که در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی در شهر نیویورک تهیه شده چندین نفر از کارکنان فرودگاه را نشان می‌دهد که یک جعبه مستطیلی بزرگ را بر روی یک تسمه نقاله بالا می‌برند. این ویدئو بیش از ۲.۱ میلیون بار دیده شده است.

به این جعبه در قسمت داخل جایی که به نظر می‌رسد محفظه بار هواپیما باشد فشار وارد شده و سپس مشاهده می‌شود که یکی از کارکنان با احتیاط چندین چمدان را در اطراف جعبه بزرگ قرار می‌دهند.

وب سایت گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده درباره حمل اجساد از طریق هواپیما اعلام کرده است: «بقایای انسانی که برای دفن یا سوزاندن پس از ورود به ایالات متحده در نظر گرفته شده‌اند باید همراه با گواهی فوت همراه با علت مرگ باشند». افسران گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده گواهی فوت را بررسی می‌نمایند تا علت مرگ را تعیین کنند و اطمینان حاصل نمایند که بقایای جسد مطابق با الزامات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده و با رعایت دستورالعمل قرنطینه مناسب مورد تایید آن مرکز ارسال شده است.

چندین کاربر از این کلیپ وایرال شده شوکه شده اند. یک کاربر نوشته است: «ای وای! همراه با چمدان‌های دیگر انتقال می‌یابد»! کاربری دیگر نوشته است: «بدترین ترس من این است که مرا در آن جعبه به خانه برگردانید شوهرم هرگز نباید این نوع درد را تجربه کند، آمین». کاربری دیگر نوشته است: «تصور کنید روزگاری جسد درون این جعبه انسانی زنده بود که عشق می‌ورزید و می‌خندید». یک کاربر دیگر نوشته است: «اکنون باری در میان چمدان‌ها در هواپیماست اما روزگاری از زندگی لذت می‌برد».
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر