يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 86869
تاریخ انتشار: 08 شهريور 1402 13:09
مرد ۳۳ ساله‌ای که زن مسافر را کتک زد

راننده جنجالی اسنپ دستگیر شد

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: روز یکشنبه پنجم شهریورماه خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی کرد. خودرو به شماره پلاک مشخص در محل حاضر که مسافر درخواست کولر ماشین کرده و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی میان راننده و مسافر شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری راننده تاکسی اینترنتی خبر داد که ۲ شب پیش با مسافر خود که یک زن جوان بود، درگیری فیزیکی پیدا کرده بود

به گزارش همشهری آنلاین، ۲ روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. آنطور که فیلم نشان می‌داد راننده پراید سفید رنگی با مسافرش که زن جوانی است درگیر می‌شود. این درگیری یک دقیقه و ۱۰ثانیه طول می‌کشد و سرانجام با میانجیگری عابران و رهگذران، دعوا خاتمه می‌یابد.

انتشار این فیلم کوتاه بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت به‌طوری که دقایقی بعد از انتشار، بازار شایعات داغ شد و رسانه‌های معاند نیز به این شایعات دامن زدند. موضوعی که مطرح می‌شد این بود که راننده بر سر حجاب با مسافرش درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود.

اما اصل ماجرا چیز دیگری بود که سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران دیروز درباره آن گفت: موضوع اختلاف و درگیری بین راننده و مسافر اینترنتی به‌گونه دیگری منتشر شده که صحت ندارد. آنطور که شایعه شده موضوع درگیری میان آن‌ها را ربط داده‌اند به امر به معروف، اما دعوای آن‌ها به‌خاطر روشن کردن کولر ماشین بوده است.

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: روز یکشنبه پنجم شهریورماه خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی کرد. خودرو به شماره پلاک مشخص در محل حاضر که مسافر درخواست کولر ماشین کرده و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی میان راننده و مسافر شد. طرح شکایت خانم جوان در کلانتری ۱۲۷ نارمک ثبت و اقدامات قانونی در این خصوص آغاز شد.

سردار محمدیان افزود: راننده خودروی اینترنتی که ۳۳ساله است، دستگیر شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر