يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 86816
تاریخ انتشار: 06 شهريور 1402 10:28
شریعتمداری نوشت: اگر فلان استاد در فلان دانشگاه آمریکا یا اروپا به جرم اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج شده است، این چند به اصطلاح استاد! با اجرای دستورالعمل صهیونیست‌ها علیه مردم کشورشان همراه بوده‌اند!
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «در سر هزار فتنه نیرنگ‌های رنگی!» در مشاره امروز این روزنامه نوشت: 

۱- «الیز استفنیک» از اساتید دانشگاه هاروارد بود. او انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را که به پیروزی جو بایدن منجر شده بود زیر سؤال برده و بدون آن که سندی ارائه کند، ادعای تقلب کرده بود. دانشگاه هاروارد از استفنیک می‌خواهد که استعفا بدهد، ولی او از استعفا خودداری می‌کند و بلافاصله از دانشگاه اخراج می‌شود

(مقایسه کنید با ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ ایران از سوی خاتمی و موسوی و سایر فتنه‌گران که با اشاره جرج سوروس صهیونیست و حمایت آشکار آمریکا و اروپا و اسرائیل مملکت را به آشوب کشیدند و با وجود وطن‌فروشی و خیانت آشکار، آب هم در دلشان تکان نخورده است!)

۲- «آدام برومبرگ» استاد دانشگاه هنر هامبورگ بود. او دو سال پیش تنها به علت انتقادی که از رژیم صهیونیستی کرده بود از دانشگاه اخراج شد. نکته درخور توجه این که برومبرگ یک یهودی است و معروف است که یکی از بازماندگان [‌افسانه]هولوکاست است!

۳- «جوی کارگا» استادیار دانشگاه اوبرلین در اوهایو آمریکا بود. او ۷ سال قبل به علت آن که با ارائه اسنادی، حمله تروریستی
۱۱ سپتامبر را به صهیونیست‌ها نسبت داده بود، از دانشگاه اخراج شد!

۴- «آنتونی‌هال» استاد دانشگاه لث بریج کانادا بود. او با ارائه چند سند، هولوکاست را زیر سؤال برده و آن را غیر واقعی دانسته بود. این استاد دانشگاه لث بریج کانادا نیز تنها به خاطر این اظهار‌نظر از دانشگاه اخراج شد.

۵- «دیوید میلر» استاد جامعه‌شناسی دانشگاه بریستول انگلیس بود. این استاد دانشگاه را نیز درپی انتقاد به جنایات
رژیم صهیونیستی، اخراج کردند!

۶- «تیم اندرسون» هم استاد دانشگاه سیدنی استرالیا بود که به خاطر مواضع ضد‌استکباری و ضد‌صهیونیستی‌اش ۵ سال پیش از این دانشگاه اخراج شد.

۷- «برونو گلنیش» استاد دانشگاه لیون فرانسه را هم به دلیل زیر سؤال بردن هلوکاست از کار معلق کردند!

۸- «توماس بِرِنان» استاد فیزیک دانشگاه فریس در ایالت میشیگان آمریکا نیز به خاطر اظهار‌نظری که درباره «مافیای یهودی» در توئیتر منتشر کرده بود از دانشگاه مورد اشاره اخراج شد!...

و این رشته سر دراز دارد!

۹- حالا به کشور خودمان برگردیم. چند تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که در جریان اغتشاشات پائیز سال گذشته نه فقط از اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت کرده بودند بلکه در پاره‌ای از موارد با اراذل و اوباش اغتشاشگر در جنایت علیه مردم مظلوم این مرز و بوم همراه بوده‌اند، از دانشگاه اخراج شده‌اند و این کمترین و پیش‌پا افتاده‌ترین مجازات در مقابل اقدامات پلشت و غیر‌انسانی آنهاست. آن‌ها به وضوح می‌دانستند که آشوب‌ها از سوی دشمنان تابلودار نظام و مردم ایران طراحی شده و به صحنه آمده است. حمایت آشکار و بی‌پرده آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و مخصوصاً رژیم صهیونیستی از اغتشاشات، حتی برای کند ذهن‌ترین افراد نیز به آسانی قابل درک بود. در کجای دنیا، آدم‌کشی، آتش‌زدن اموال عمومی، به آتش کشیدن قرآن کریم، متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها، غارت فروشگاه‌ها، شکنجه و به شهادت رساندن شهید عجمیان‌ها و شهید علی‌وردی‌ها و شهید الداغی‌ها و نیرو‌های پلیس و بسیج و... اعتراض نامیده می‌شود؟! اگر فلان استاد در فلان دانشگاه آمریکا یا اروپا به جرم اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج شده است، این چند به اصطلاح استاد! با اجرای دستورالعمل صهیونیست‌ها علیه مردم کشورشان همراه بوده‌اند!

۱۰- گلایه‌ای همراه با ملامت نیز از مسئولان دانشگاه‌های کشورمان در میان است که از اعلام صریح و رسمی جرم این چند تن برای افکار عمومی دریغ می‌ورزند و به کلیاتی نظیر، مدت قرارداد آن‌ها پایان یافته بود! و... اکتفا می‌کنند! و در نتیجه اصل ماجرا از نگاه مردم پنهان می‌ماند و به احزاب غربگرا که به سختی می‌توان در کارنامه آن‌ها حتی یک نمونه از تفاوت مواضع آن‌ها با دشمنان مردم را آدرس داد، اجازه می‌دهند تا از اقدام ضروری و مردم‌دوستانه مقامات مسئول در اخراج آن‌ها روایت‌های غلط و تحریف‌شده‌ای ارائه بدهند.

۱۱- و بالاخره همین جا گفتنی است که دیروز برادران متعهد و صاحبنظرمان آقایان دکتر امیر‌حسین ثابتی و عباس موزون به عنوان استاد مدعو برای تدریس انقلاب اسلامی و آئین زندگی به دانشگاه شریف دعوت شده بودند. انتشار این خبر بلافاصله با هجوم همه‌جانبه گروه‌های غربگرا و برخی از مدعیان اصلاحات رو‌به‌رو شد. چرا؟! تنها استناد آن‌ها به تعهد این دو برادر به اسلام و انقلاب اسلامی و ضدیت بار‌ها اعلام شده آنان با دشمنان نشان‌دار ایران اسلامی است! غربگرا‌ها جرأت نکرده‌اند به توان علمی آن‌ها کمترین ایرادی بگیرند. چرا؟! چون به وضوح می‌دانند که اگر پای مباحثه و آزمونی در میان باشد، بر بی‌سوادی خود مهر تأیید زده‌اند. توئیت می‌زنند که امیر‌حسین ثابتی علیه دانشجویان شریف موضع گرفته است! و جرأت نمی‌کنند بگویند او به فحش‌های رکیکی که عده‌ای اندک و کم‌شمار در جریان اغتشاشات بر زبان رانده و سلف‌سرویس دانشگاه را به آتش کشیده بودند اعتراض کرده و نوشته بود این عده، حیثیت انبوه دانشجویان شریف را به بازی گرفته و به شخصیت اساتید محترم این دانشگاه اهانت کرده‌اند و...

به قول شاعر متعهد ایران عزیزمان، آقای محمد مهدی سیار:

در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی
اهل کدام مرزند، این رومیان زنگی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر