يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 86696
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1402 11:18
انتخابات هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و اعضای هر کمیسیون، رئیس و دو نایب‌رئیس کمیسیون متبوع خود را انتخاب کردند.
اعضای هیات نمایندگان دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بعد از ثبت‌نام در کمیسیون‌های تخصصی، امروز و فردا نسبت به انتخاب رئیس و دو نایب‌رئیس هر کمیسیون اقدام می‌کنند.

در انتخابات امروز کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران، اعضای 10 کمیسیون در محل اتاق ایران در انتخابات شرکت کردند و بعد از شمارش آرا، رئیس و دو نائب رئیس این کمیسیون‌ها مشخص شد.

براساس نتایج امروز آرش نجفی به عنوان رئیس «کمیسیون انرژی» انتخاب شد و حمیدرضا صالحی و علی‌اصغر صادقی مجرد به عنوان نائب رئیس اول و دوم برگزیده شدند.

رضا رستمی هم رئیس «کمیسیون حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک» شد و فاطمه قنبرپور، مهران نجاتی به عنوان نائب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

اما رییس «کمیسیون صنایع غذایی» هم به ابوالحسن خلیلی رسید و محسن امینی و امیر یوسفی به عنوان نائب اول و دوم بیشترین رای را آوردند.

از سوی دیگر علی نقوی هم رئیس «کمیسیون خدمات فنی مهندسی و احداث» شد و

سهیل آل رسول توانست عنوان نائب اول و حسین وثوقی تهرانی، نائب دوم را به خود اختصاص دهند.

برای «کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی» هم محمود اولیایی به عنوان رئیس انتخاب شد و نائب اولی به سهیلا محبی و نائب دومی به بهرام زندی ناوگران رسید.  

اما در انتخابات امروز فرج‌الله معماری، رئیس «کمیسیون اقتصاد کلان» شد و موسی احمدزاده، نائب رئیس اول و امین شاکری، نائب رئیس دوم انتخاب شدند.

امروز محمود تولایی هم به عنوان رئیس «کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی» انتخاب شد. براساس انتخاب صورت گرفته آرمان خالقی، نائب رئیس اول و احمد اثنی عشری، نائب رئیس دومی را به خود اختصاص دادند.

«کمیسیون معدن و صنایع معدنی» هم در این دوره بهرام شکوری با به عنوان رئیس برگزید و سجاد غرقی، نائب رئیس اول شد و نائب رئیس دومی هم به مهرداد اکبریان رسید.  

از میان 10 کمیسیونی که امروز انتخاب شدند فرشید شکرخدایی به عنوان رئیس «کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی» برگزیده شد و حسن فروزانفرد، نائب رئیس اول و مهدی علی پور، نائب رئیس دوم شدند.

اما برای «کمیسیون گردشگری» احد عظیم‌زاده اسفنجانی توانست عنوان رئیس را به خود اختصاص دهد و شهاب‌علی علی‌عرب، نائب رئیس اول و محمد مسعودی، نائب رئیس دومی را از آن خود کردند.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر