دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: 86672
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1402 10:32
به گفته رضی میری، اتاق تشکیلات سیاسی نیست؛ مجموعه اقتصادی است و اجازه نمیدهیم اتاق بازرگانی پناهگاه سیاسیون شود. حمایت از هیات رییسه حمایت از فرد نیست. حمایت از خود ماست. استقلال خود را حذف کنیم. حتی اگر باید هزینه‌اش را بپرداریم.

سیدرضی حاجی اقامیری:  دو ماه از اغاز به کار دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران گذشته است. ما به عنوان وکلای فعالان اقتصادی تعهد دادیم در شرایط سختی که عرصه بر بازرگانان تنگ میشود، حامی و صدای آنان باشیم. وکیل‌المله باشیم و اتاقی کارامد بسازیم. 

او افزود: برای نیل به این اهداف شروط زیادی دارد. اما بدون استقلال هیچ یک از این اهداف ممکن نیست. چیزی که در این دو ماه مورد هحمه قرار گرفت. 

رضی میری گفت: برخی گمان میکنند اتاق در این دو ماه فرصت‌های زیادی از دست داد. اما من گمان میکنم اتاق دوره دهم عملکرد درخشانی در صیانت از رای خود به نمایش گذاشت. همه دلسوزانه از هیات رییسه قانونی و منتخب حمایت کردند. 

او ادامه داد: هیات رییسه اهل تعامل با دولت بود و رییس محور نیست و عزم خود را برای تقویت و کمک به اقتصاد ملی جذب کرده است. شما هیات رییسه همه هیات نمایندگان هستید. 

وی بیان کرد:  اتحاد اتاق وابسته به عملکرد شماست. شرایط نابه‌سامان اقتصادی ایجاب میکند موافقین و مخالفین در کنار هم بکوشند. گذشتن از دوگانه‌های اتاق تهران، شهرستان و… فقط از این طریق ممکن است. 

به گفته رضی میری، اتاق تشکیلات سیاسی نیست؛ مجموعه اقتصادی است که در جهت منافع ملی عمل میکند. اجازه نمیدهیم اتاق بازرگانی پناهگاه سیاسیون شود. حمایت از هیات رییسه حمایت از فرد نیست. حمایت از خود ماست. استقلال خود را حذف کنیم. حتی اگر باید هزینه‌اش را بپردازیم. برای ساختن اتاقی کارامد ایستاده‌ایم. اتاقی نه درگیر دیروز که برای فردا‌.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر