يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: 86569
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1402 10:53
یک مرد مسلمان که در فرودگاه بن گوریون اسرائیل مجبور به برهنه شدن و تفتیش بدنی شده در حالی که به گریه افتاد گفت: آنها من را برهنه کردند فقط به این دلیل که من یک مسلمان هستم.
بر اساس ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک مرد مسلمان هنگام سوار شدن به هواپیما در فرودگاه اسرائیل پس از اینکه مجبور به برهنه شدن و تفتیش بدنی شد به گریه افتاد.

این مرد مسلمان قصد داشت با پرواز UA۹۱ از فرودگاه بن گوریون در تل آویو به نیوجرسی عزیمت کند.

بر اساس این کلیپ که در شبکه اجتماعی تیک‌تاک منتشر شده است، مرد مسلمان توسط کارمند زن که تا گیت پرواز او را همراهی می‌کند از نحوه صحبت زن با او انتقاد می‌کند.

(ویدئو) برهنه کردن مرد مسلمان در فرودگاه بن گوریون جنجالی شد

کارمند زن، مسافر را برای معطل کردن مسافران سرزنش کرد و گفت: ۳۰۰ نفر منتظر شما هستند. لطفا صحبت نکنید و سوار هواپیما شوید. در حالی که او در پاسخ به او گفت: تقصیر من نیست؛ و بعد از آن که زن با لحن بلند سخنان خود را ادامه داد، خطاب به او گفت: خانم قدری احترام قائل باش، چطور جرات می‌کنی با من اینطور صحبت کنی؟

زن همچنان با لحن آشفته‌ای با او صحبت می‌کند و می‌گوید: ۳۰۰ نفر منتظر شما هستند. لطفا صحبت نکنید و سوار هواپیما شوید. مرد مسلمان نیز گفت: به اسرائیل بگویید چرا مرا بازداشت کردند؟ او هم می‌گوید: تقصیر من نیست.

مرد گفت: آیا می‌دانید که آن‌ها مرا برهنه کردند؟ زن هم پاسخ داد: این من نیستم، من امنیت نیستم.

در نهایت مرد به کارمند دیگری تحویل داده می‌شود که بلیط او را چک می‌کند و او به داخل هواپیما می‌رود. همانطور که او راه می‌رود، همه مسافران دیگر روی صندلی‌های خود نشسته‌اند.

مرد مسلمان خطاب به مسافران گفت: بچه ها، متاسفم، تقصیر من نیست. آن‌ها مرا در امنیت نگه داشتند، من عذرخواهی می‌کنم، آن‌ها مرا در امنیت نگه داشتند. آن‌ها مرا برهنه کردند. متاسفم، اما تقصیر من نبود. فقط به این دلیل که من یک مسلمان هستم، این حقیقت است.

بعد از اینکه روی صندلی می‌نشیند، اشک می‌ریزد. شنیده می‌شود که شخص دیگری به او می‌گوید: متاسفم که در امنیت سختی گذراندی.

این ویدیو بیش از ۲.۴ میلیون بار دیده شده است و بیش از ۸۰۰۰ نظر به دست آورده است که بسیاری از آن‌ها احساسات او را بازتاب می‌دهند.

یک نفر نوشت: خیلی متاسفم که این اتفاق برای شما افتاد. دیگری نوشت: من برای تجربه دردناک شما بسیار متاسفم. متشکرم که توجهات را به این بی عدالتی جدی جلب کردید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر