پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 86463
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1402 01:16
در حالی که گفته می‌شد، دولت انتخابات اتاق را چندان هم قبول ندارد و مجلس هم با این انتخابات همراه نیست، اما حضور رئیس کمیسیون اقتصادی، رئیس کمیسون صنایع و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ویتنام به برخی از شبهات پایان داد.
از زمان انتخاب هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران شاهد دوئل رسانه‌ای نسبت به انتخابات اتاق بودیم، بطوریکه در این مدت شاهد اظهارنظرهای مختلفی از سوی بهارستان‌نشین‌ها بودیم.

اما در همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ویتنام که امروز در اتاق ایران برگزار شد، سه نماینده مجلس هم حضور داشتند.

در حالی که گفته می‌شد دولت انتخابات اتاق را چندان هم قبول ندارد و مجلس هم با این انتخابات همراه نیست، اما حضور رئیس کمیسیون اقتصادی، رئیس کمیسون صنایع و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این همایش به برخی از شبهات پایان داد.

در همین راستا، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه این همایش درباره حواشی ایجاد شده پیرامون انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران به این نکته اشاره کرد که «امروز من و آقای پورابراهیمی رئیس محترم کمیسیون اقتصادی به دستور آقای دکتر قالیباف در این نشست حاضر شده‌ایم و رئیس محترم مجلس فرمودند مسائل حل و فصل شده است.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر