پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 86412
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1402 07:44
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم، پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.
به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس در دو بازی دوستانه اخیر خود با یک ترکیب بازی را شروع کرد تا مشخص شود که یحیی ترکیب اصلی تیمش را شناخته است. ترکیبی متشکل از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و شهاب زاهدی. بعد از این بازی‌ها خیلی از رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که ترکیب ایده‌آل یحیی نسبت به فصل قبل دو تغییر داشته و کنعانی به همراه زاهدی به این ارنج اضافه شده‌اند.

در همین راستا یحیی برای اینکه بازیکنان ذخیره تیمش ‌انگیزه لازم را داشته باشند و اصلی‌ها نیز فکر نکنند در هر شرایطی در ترکیب هستند، در چند روز اخیر چند بار ترکیب تیمش را در تمرینات تغییر داد. این شوک ‌انگیزشی یحیی به شاگردانش باعث شد که تمرینات اخیر سرخپوشان با جدیت و رقابت خاصی برگزار شود. هرچند که بعید است یحیی بخواهد ترکیبی غیر از آن چیزی که اشاره شد را مقابل آلومینیوم به میدان بفرستد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر