پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 86112
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1402 20:47
در این شماره «بازار پول» بخوانید:

«بازگشت رکود»

شماره جدید «بازار پول» با عنوان «بازگشت رکود» منتشر شد.

به گزارش راه امروز، «بازار پول» با عنوان «بازگشت رکود» منتشر شد. این نشریه اقتصادی در شماره جدید، ضمن پرداختن به مهم ترین مسائل مهم روز اقتصاد ایران، به واکاوی بازارها پرداخته است.  

برجلد ماهنامه «بازار پول» آمده است:

بازارها در فاز «انتظار» و معامله گران در شرایط «بلاتکلیفی». شرایطی آزاردهنده که سایه آن بر بسیاری از بازارها سنگینی می کند. اخبار متناقض سیاسی از مذاکرات با آمریکا باعث شده، پیش بینی پذیری در فضای اقتصادی از بین برود و مشخص هم نیست که این روند تا چه زمانی طول خواهد کشید. همین نااطمینانی باعث می شود افرادی که قصد خرید، فروش یا سرمایه گذاری دارند، در حالت انتظار برای تصمیم گیری بمانند. موضوعی که سبب رکود در بازارهای مختلف شده؛ چراکه هرگونه ابهام از اوضاع آینده اقتصادی می تواند به دورنمای فرد آسیب برساند. چنانچه این محدودیت ها ادامه دار باشند، مجددا باید در انتظار روند افزایشی نرخ دلار و سایر بازارها حتی با سرعتی بیشتر از گذشته باشیم.

این نشریه در عناوین دیگری چون «تورم چگونه اقتصاد را به بند کشید، پشت پرده تورم کاهشی در خردادماه، ایراد نرخ اعلامی تورم چیست؟، پیش بینی جدید از تورم ایران، تورم چگونه شکل می گیرد؟، بازارها در فاز انتظار، احتمالات دلاری در آینده، اثر کنترل دلار بر تجارت خارجی، اندر حکایت مالیات ستانی در ایران، پرش قیمتی مسکن تهران در ۵ سال، موانع بزرگ بنگاه های تولیدی، خواسته مهم از متولی صمت، «ارزانفروشی و گرانخری» در تجارت، رکورد جدید برای صادرات نفت ایران، بورس پربازده می شود؟» پرداخته است.

تازه‌ترین شماره ماهنامه «بازار پول» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


برای دریافت ماهنامه روی لینک زیر کلیک کنید: 


ماهنامه اقتصادی «بازار پول»

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر