شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 85770
تاریخ انتشار: 19 تير 1402 09:10
سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و‌ نان گفت: دولت اخیرا در ابلاغیه‌‌ای اختیارات مهمی را در خصوص مدیریت زنجیره آرد و گندم به استان‌ها داده است.
محمد جلال، سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و‌ نان اظهار کرد: دولت اخیرا در ابلاغیه‌‌ای اختیارات مهمی را در خصوص مدیریت زنجیره آرد و گندم به استان‌ها داده است.

وی در خصوص اصلاح قیمت نان افزود: طرح هوشمندسازی هیچ ورودی به مسئله نرخ نان ندارد و اصلاح نرخ از گذشته در اختیار کار گروه آرد و نان استان‌ها بوده و این رویه همچنان برقرار است.
جلال با اشاره به وضعیت نابسامان توزیع خمیرمایه در سالیان گذشته، افزود: هزینه جدی نانوایان خمیرمایه است و در ابلاغیه اخیر مقرر شده توزیع خمیرمایه بر اساس قیمت مصوب سازمان حمایت و در سامانه توزیع آرد انجام شود.

سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آراد و نان گفت: در ابلاغیه اخیر همچنین امکان ویرایش سهمیه آرد نانوایی‌ها نیز به استان‌ها اعطا شد تا در مواقع ضرور مانند فصل مسافرت‌ها، فصل برداشت محصول و ... که جمعیت مسافر یا کارگران فصلی به یک استان وارد می‌شوند، پایداری توزیع نان با اختلال مواجه نشود؛ اما همه این ویرایش‌ها در سامانه ثبت خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر