دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: 85703
تاریخ انتشار: 16 تير 1402 10:28
دبیر همایش و مدیر عامل گروه اطلس

بازگشایی دروازه های جدید برای صادرات

پژوهنده، دبیر همایش و مدیر عامل گروه اطلس با بیان اینکه کشورهای همسایه در منطقه، بازار خوبی برای صنعت مبل کشور است، گفت: باید تلاش کنیم سهم کشورمان را از این بازار پس بگیریم و این میسر نمی شود مگر با کاهش هزینه های حمل و نقل، همراهی دستگاه ها در کاهش هزینه ها و حمایت از تولید داخلی.
در ابتدای این برنامه، پیمان پژوهنده در مقام دبیر همایش و مدیر عامل گروه اطلس، در نخستین همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت مبلمان ضمن خوشامدگویی و بیان اهداف برگزاری این رویداد گفت: ما با تمام تحریم ها و خود تحریمی ها جنگیده ایم و فرصت هایی جدیدی خلق کرده ایم و به طور قطع با استمرار این طریق، از هیج کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

دبیر همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت مبلمان همچنین حضور نمایندگان پنجاه نفره از کشورهای خارجی در این نمایشگاه را به فال نیک گرفت و گفت: این گروه از کشور های عمان، لبنان، قطر و امارات، روسیه، پاکستان، افغانسان، اقیلم کردستان و ازبکستان و … بودند که با توجه به رویکرد صادرات محور این همایش، اتفاقی ارزنده محسوب می شود و با تعامل و تبادل نظر، می‌تواند دورازه های جدیدی را به روی ما باز کند.

وی با بیان اینکه کشو های همسایه در منطقه، بازار خوبی برای صنعت مبل کشور است، ادآور شد: باید تلاش کنیم سهم کشورمان را از این بازار پس بگیریم و این میسر نمی شود مگر با کاهش هزینه های حمل و نقل، همراهی دستگاه ها در کاهش هزینه ها و حمایت از تولید داخلی.

پژوهنده در بخش پایانی اظهارات خود تأکید کرد: رویکرد صادرات محور، صنایع کوچک را از بحران خارج می کند و ما در این مسیر گام بر می داریم.

پانزدهم تیرماه، نخستین همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت مبلمان با رویکرد صادرات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این همایش برخی فعالان اقتصادی و رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی در حوزه مبلمان به بیان مهم‌ترین نقطه‌نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند. همچنین از فعالان برتر حوزه مبلمان در بخش‌های مختلف تولید، آموزش، طراحی، صادرات، دانش‌بنیان و... تجلیل شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر