جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 85700
تاریخ انتشار: 15 تير 1402 20:07
ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به ظرفیت‌های ایران برای جهش در تولید گفت: همه چیز در کشور ما فراهم است. چیزی که مارا لنگ کرده پریشانی در حکمرانی است ‌و آن هم بخاطر این است که کار را به اهلش نسپرده ایم. تصمیمات هم زیگزاگی و آشفته اند.
به گزارش راه امروز: نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع مجلس که دراین همایش حضور یافته بود، در سخنانی با اشاره به اینکه صنعت مبلمان یکی از بهترین صنایع برای محرومیت زدایی است گفت: این صنعت نیازی به اقلیم خاصی نیز ندارد و فرصت خوبی برای تولید و اشتغال و کارآفرینی در مناطق مختلف کشور است.

ایزدخواه افزود: امروز من در کمیته صنعت روزانه پذیرای حضور انجمن ها هستیم و از آن‌ها میخواهیم تا پیشنهادات خود را ارائه کنند. این پیشنهادات در راستای همان رشد خواهد بود. 

او با تاکید بر اینکه اگر حاکمیت به مردم متوسل نشود، رشد شتابان رخ نخواهد داد، بیان کرد: دولت نمی‌تواند تمام زوایای صنعت را مدیریت کند. دولت نمی‌تواند اشتغال را در اقصی نقاط ایران ایجاد کند مگر اینکه عاملیت در دست مردم باشد. امروز دیگر در دنیا سندیکاها و انجمن‌ها هستند که در حال کمک به دولتند. دوره کار انفرادی گذشته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ایران برای جهش در تولید گفت: همه چیز در کشور ما فراهم است. چیزی که مارا لنگ کرده پریشانی در حکمرانی است ‌و آن هم بخاطر این است که کار را به اهلش نسپرده ایم. تصمیمات هم زیگزاگی و آشفته اند. 

ایزدخواه با بیان اینکه راه رفع پریشانی خرد جمعی صنعت است، گفت: اگر همین اجزای موجود با مدل نقش آفرینی تشکل‌های تولیدی همکاری کنند، مشکلات رفع خواهند شد. اینگونه دولت نیز می‌تواند به اهداف مهمتری بپردازد. 

این نماینده مجلس گفت: باید کار روزمره صنعت به اهلش سپرده شود.صنعت برادری خود را به کشور و نظام ثابت کرده است. ما در برنامه هفتم به طور جد پذیرای پیشنهادات تولیدکنندگان هستیم و پیگیر آن‌ها خواهیم بود. ارتباطات خوبی نیز با پارلمان‌های کشورهای همسایه داریم و آنرا بهبود خواهیم بخشید.‌

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر