پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 85464
تاریخ انتشار: 03 تير 1402 23:31
روند کاهشی قیمت خودرو در هفته‌های اخیر امروز و با آغاز جنگ داخلی روسیه شکسته شد و بازار امروز شکل افزایشی به خود گرفت.
 ارزیابی روند بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز علاوه بر خبر جنگ داخلی در روسیه افزایش نرخ دلار هم بر بازار خودرو سایه انداخت و موجب شد تا پرطرفدارهای ایران خودرو در کنار محصولات سایپا با رشد قیمت راهی بازار شوند،‌ با این شرایط می‌توان گفت ترکش‌‌های جنگ داخلی روسیه به بازار خودرو رسید و خودرو تابستان را زیر سایه اخبار سیاسی آغاز کرد.

علاوه بر بازار خودرو دلار هم امروز نیم نگاهی به اخبار سیاسی داشت و نسبت به پنج شنبه افزایش قیمت را تجربه کرد، رشدی که به گفته فعالان بازار در بازار خودرو هم اثرگذار بوده و موجب شد تا این بازار پرطرفدارهای ایران خودرو در کنار سایپایی‌ها با رشد راهی بازار شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار رشد 7 تا 15 میلیون تومانی را تجربه کردند و «دنا پلاس توربو اتومات»، «207 پاناراما اتومات» و «رانا پلاس» با افزایش 15 میلیونی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات ایران خودرو
اقتصاد نیوز نوشت: از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 602 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به پنج‌شنبه گذشته رشد 11 میلیونی را تجربه کرد. قیمت «هایما  S5پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 295 میلیون تومانی شد و رشد 10 میلیونی داشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 508 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 15 میلیونی را ثبت کرد. در میان خانواده دنا امروز «دناپلاس» در بازار امروز 682 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 7 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد قیمت داشت و با افزایش 15میلیونی قیمت آن به 875 میلیون تومانی رسید. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 875 میلیون قیمت خورد و رشد 15 میلیونی را تجربه کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر