چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: 85338
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1402 21:54
نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران: قيمت مصرف كننده، براساس قيمت تمام شده كالا و متناسب با قدرت خرید مردم تعیین می شود

تکذیب افزایش ١۵٠ درصدی نرخ كنسرو ماهی

نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران افزایش ١۵٠ درصدی قیمت كنسرو ماهی را رد کرد و گفت : فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند .
محمد مختاریانی، نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران، مباحث مطرح شده درباره افزایش ١۵٠ درصدی قیمت كنسرو ماهی را رد کرد و گفت : چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار كشور مطرح نشده است . 

وی اضافه کرد؛ کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصميمات منتخذه در جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت  هستند.

این فعال تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:  موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پيشينى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما بر اساس دستور رييس اين ستاد، مقرر شده به منظور پيشگيرى از تعطيلى كارخانجات و كمبود كالا در بازار در تصميم گيرى در اين خصوص، تسريع گردد. 

مختاریانی توضیح داد: همچنين مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را  انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را  برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نمايد تا در این خصوص سريعا تصمیم گیری شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر