پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 85174
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1402 14:08
آینده دلار به اخبار گره خورده

دلار در مرز حساس

بررسی‌ها نشان می‌دهد شب گذشته در معاملات پشت خطی، قیمت دلار سه پله با مرز روانی ۴۹ هزار تومان فاصله داشت. از نظر تکنیکالیست‌ها، مرز ۴۹ هزار تومان حمایت مهمی است که با شکست این سطح احتمالا فشار فروش در بازار سکه بیشتر می‌شود.
از نظر تکنیکالیست‌ها، مرز ۴۹ هزار تومان حمایت مهمی است که با شکست این سطح احتمالا فشار فروش در بازار سکه بیشتر می‌شود.

چشم‌انداز اونس طلا نزولی است و آینده دلار هم به اخبار گره خورده است، ولی بررسی نمودار تکنیکالی سکه امامی حرف‌هایی برای گفتن دارد. شاخص قدرت خرید نسبی در بازه روزانه به محدوده زون حمایتی رسیده که از سال ۹۷ تا کنون شتاب نزولی سکه را کم کرده است، ولی سکه امامی حمایت خط روند صعودی خود را در محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان از دست داده است.

از آذر تاکنون سکه امامی با برخورد به این خط روند به بالا بازگشته بود و این خط روند صعودی تا کنون ۶ بار مانع از نزول سکه شده بود، ولی در آخرین برخورد سکه امامی نتوانست بالای این محدوده بماند و با از دست رفتن حمایت خط روند تا حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی تا محدوده ۲۸ میلیون کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی در محدوده ۲۸ میلیون تومان، مهمترین حمایت سکه است و سکه برای بازپس‌گیری خط روند صعودی باید بالای محدوده ۲۹ میلیون تومان تثبیت شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر