پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 8494
تاریخ انتشار: 17 آذر 1392 23:33
روزنامه کیهان در گزارشی از سخنرانی حسین شریعتمداری در دانشگاه شریف نوشت: «دانشجویان یکصدا فریاد حاج حسین دوستت داریم سردادند.» این در حالی است که روز گذشته خبرگزاری های گزارش دادند که تعداد زیادی از دانشجویان از شریعتمداری خواسته بودند که دانشگاه را ترک کند.

به گزارش راه  مردم به نقل ازفرارو، حسین شریعتمداری روز گذشته در مراسم 16 آذر دانشگاه صنعتی شریف، شرکت کرد. مراسمی که با حاشیه های فراوانی همراه بود گزارش خبرگزاری ها نشان می دهد که در این مراسم دانشجویان دو دسته شده بودند عده ای از شریعتمداری حمایت  کردند و عده ای دیگر شریعتمداری و روزنامه کیهان را با اسرائیل محشور کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر مسئول کیهان در پاسخ به این انتقاد دانشجویان که از او می‌خواستند بیرون برود، عنوان کرد "ما بچه تهران هستیم و در تهران گم نمی‌شویم". شریعتمداری در این بخش از سخنان خود از دانشجویان خواست تا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند.

اما روزنامه کیهان در روایت خود نوشت "دانشجویان یکصدا فریاد حاج حسین دوستت داریم سردادند." روزنامه کیهان مخالفان شریعتمداری را عده ای دانست که نمی خواستند وی در فضای آرام و به دور از هیاهو سخن بگوید.

این روزنامه نوشت: "عده‌ای فریاد زدند: «موسوی فتنه‌گر اعدام باید گردد» و در مقابل عده‌ای شعار دادند «یا حسین میرحسین» که شریعتمداری پرسید منظورتان صدام حسین است دیگر؟! صدام حسین به دنبال براندازی انقلاب بود و فتنه‌گران نیز به دنبال همین بودند."

روزنامه کیهان گزارش داده است سخنان شریعتمداری با شور هیجان دانشجویان روبه رو شده است اما هم گزارش خبرگزاری ها و هم گزارش کیهان نشان می دهد که دانشجویان در بخش های مختلف سخنان شریعتمداری او را "هو" کردند.

به گزارش این روزنامه مراسم در میان "تشویق حاضران و هیاهوی مخالفان" به پایان رسیده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر