دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: 84851
تاریخ انتشار: 02 خرداد 1402 11:17
انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران به تاخیر افتاد/در حاشیه نشست اتاق تهران چه گذشت؟

سهم خواهی دولت برای کسب کرسی؟/ خوانساری: رسانه ها مقصرند!

انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران که قرار بود امروز برگزار شود، به یکشنبه موکول شد. گفته می شود سهم خواهی دولت برای کسب یک کرسی در هیات رئیسه دلیل این تعویق است.
نشست انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران به دلیل اختلاف نظر بین نمایندگان دولت در اتاق و اعضای اتاق به روز یکشنبه آینده هفتم خرداد، موکول شد.

جلسه امروز با بیش از یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شد و اعضا درحال رایزنی برای رسیدن به نظر واحد برای انتخاب هیات رئیسه بودند.

مسعود خوانساری رئیس فعلی اتاق تهران درباره به تعویق افتادن این نشست اعلام کرد که این موضوع در راستای همگرایی بین اتاق و دولت به درخواست نمایندگان دولت و بویژه مهدی برادران معاون وزیر صمت بوده است.

او در دیگر اظهاراتش را رسانه ها را مقصر جلوه داد که باعث دامن زدن به شایعات شده اند. البته این اظهارات گلایه خبرنگاران حاضر در نشست را به دنبال داشت.

خوانساری گفت: متاسفانه با توجه به ذهنیت هایی که در رسانه ها ایجاد شد، به نظر رسید که جا دارد همگرایی و تفاهم بیشتری صورت گیرد تا بتوان کار را به شکل بهتری پیش برد. 

 البته گفته می شود، که به دلیل سهم خواهی دولت برای کسب کرسی، نشست انتخاب اعضای هیات رئیسه به تعویق افتاد و برخی دیگر می‌گویند به دلیل اینکه خوانساری به دنبال چینش نیروهای خود بوده این اتفاق افتاده است.

با این حال، برخی شنیده ها حاکی از این است که، برخلاف دوره‌های قبل بحث و جدل بر سر انتخاب هیات رئیسه بالا گرفته است؛ به طوریکه برخی از اعضا تمایل دارند، به هیات رئیسه اتاق راه پیدا کنند، اما ظاهرا نتوانسته اند، از سد قدیمی های اتاق عبور کنند. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر