چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: 84583
تاریخ انتشار: 15 ارديبهشت 1402 21:45
«راه امروز» از ترکیب احتمالی هیات رئیسه اتاق پایتخت گزارش می دهد؛

ریاست اتاق تهران به چه کسی می رسد؟

در فهرست نهایی اتاق بازرگانی تهران یک تغییر به وجود آمده و محمد رضا زهره‌وندی که در میان منتخبان قرار داشت از فهرست نهایی حذف شده و رامین خسروخاور جانشین او شده است. اما حال این پرسش قابل طرح است، که ترکیب هیات رئیسه اتاق دهم به چه شکل خواهد بود؟
اختصاصی/ به گزارش راه امروز - فرشته فریادرس: نتایج انتخابات اتاق تهران سرانجام به تائید شورایعالی نظارت رسید و اسامی منتخبان نهایی اتاق پایتخت روی سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد. به این ترتیب، اعتبارنامه ۳۹ منتخب اولیه اتاق تهران تائید شد.  اما اخبار منتشر شده حاکی از این است که لیست منتخبان اتاق تهران دستخشوس تغییراتی شده است.  

به طوریکه شورایعالی نظارت اعتبارنامه «محمدرضا زهره‌وندی» منتخب بخش صنعت این اتاق را صادر نکرد. به «رامین خسروخاور» نفر پانزدهم از فهرست منتخبان بخش صنعت انتخابات گذشته اتاق تهران، جایگزین محمدرضا زهره‌وندی شد. زهره‌وندی در دوره هشتم رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران بود.

در همین حال یک منبع آگاه به «راه امروز» گفت: احتمالا دو کرسی از هیات رئیسه از اتاق ایران را دو نفر از اعضای منتخب اتاق تهران تصاحب خواهند کرد.  نام «افشین کلاهی» از اتاق تهران قطعی شده و در ادامه راه ممکن است «شهاب جوانمرد» هم بعنوان گزینه جدی اضافه شود. 

 براساس اظهارات همین منبع، از «محمد نجفی عرب» رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران و از فعالان حوزه دارو میتوان بعنوان گزینه جدی ریاست اتاق تهران نام برد.

همچنین چهره های جوانی چون «کاوه زرگران» و «فرزین فردیس» برای تکیه زدن بر صندلی های هیات رئیسه اتاق تهران قطعی به نظر می رسد. 

به گفته این منبع آگاه، افرادی چون «حسن فروزانفرد»،«شهاب جوانمردی»، «هرویک یاریجانیان» و خانم «فریال مستوفی» نیز شانس حضور در هیات رئیسه  اتاق تهران را خواهند داشت. 

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر