دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 8425
تاریخ انتشار: 15 آذر 1392 20:06
آقای مصلحی! مردم «غلط» را تشخیص می دهند

حمله مصلحی به ظریف: تو غلط میکنی!




به گزارش راه مردم به نقل از انصاف نیوز، حیدر مصلحی در حالی چنین سخنانی بر زبان می راند که در حال حاضر دیگر وزیر نیست، در حالی که دکتر ظریف، وزیر امور خارجه، مسوول پرونده ی هسته ای و نیز عضو شورای عالی امنیت ملی است.

اما آقای مصلحی با اعتماد به نفس مانند زمانی سخن می گوید که وزیر اطلاعات بود و صرفا ایشان بود که مصلحت ها را تشخیص می داد! نتیجه ی عملکرد دولت گذشته در گزارش دکتر روحانی در یکصدمین روز آغاز به کار در تلویزیون اعلام شده و مخاطبین می توانند دریاره ی اینکه چه کسی «غلط» کرده است قضاوت کنند.

بنا بر گزارشی که ایرنا منتشر کرده، حجت الاسلام حیدر مصلحی، در یادواره شهدای دانشجوی فومن و شفت که در مسجد جامع فومن برگزار شد، برای موفق خواندن مذاکرات تیم هسته ای ایران در ژنو، نیاز به زمان داریم و هنوز زود است که بگوییم موفقیت حاصل شده است.

وی در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد، گفت: از اظهارات عده ای از افراد در داخل در خصوص کمرنگ نشان دادن قدرت دفاعی ایران انتقاد کرد.

مصلحی افزود: یکی از افراد در جمع دانشجویان دانشگاهی در کشور گفته که آمریکا اگر بخواهد می تواند در عرض 10 دقیقه تمامی تاسیسات هسته ای و استراتژیک ایران را نابود کند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: من به دنبال آن شخص می گردم تا به او بگویم تو غلط می کنی، شما که از توان دفاعی کشور خبر نداری و در مسیر اصلی انقلاب نیستی؛ چگونه به خود اجازه می دهی چنین اظهاراتی بگویی.

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت: معظم له، پرده از چهره استعمارگران برداشتند و به ما هشدار دادند که هر زمان از استکبار جهانی غافل شویم، ضربه جبران ناپذیری خواهیم خورد.

مصلحی اضافه کرد: بنا به فرامین رهبر انقلاب هیچگاه نباید به استکبار جهانی اعتماد کرد زیرا آنها حتی در مذاکره تلفنی با رییس جمهوری که کار غلطی بود و یا در اظهارنظرهای دیگر خود هرگز حاضر نیستند ساختار اصلی نظام اسلامی را قبول کنند و فقط از واژه ملت ایران استفاده می کنند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر