شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: 84001
تاریخ انتشار: 17 فروردين 1402 11:07
کسانی که قصد دارند تا به عنوان سرمایه گذار به عرصه ارزهای دیجیتال وارد شوند نیاز است تا هدف خود را مشخص کنند و مطابق با هدف خود در مورد ارز یا ارزهای دیجیتال کسب اطلاع کنند.
ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال ویوز پرداخته ایم تا کسانی که می خواهند با این رمز ارز معاملات خود را انجام دهند و یا قصد سرمایه گذاری با آن را دارند، با آگاهی تقریبا کامل در این مورد اقدام کنند.

 
ارز دیجیتال ویوزWaveچیست؟

ارز دیجیتال ویوز از یک منبع باز و مبنی بر شبکه جهت ساخت برنامه های غیر متمرکز استفاده می کند. این رمز ارز برای رفع بعضی از مشکلات مهم در ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. همه سرمایه گذاران و معامله گران می توانند از این رمز ارز برای ایجاد توکن سفارشی خود کمک بگیرند.

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که خصوصیت مهم ارز دیجیتال ویوز چیست؟ در پاسخ باید بدانید که یک مشکل مهم که معامله گران بازار ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند، طولانی شدن فرایند تایید معاملات است.

این پروسه طولانی باعث از دست رفتن موقعیت های معامله برای سرمایه گذاران می شود. ارز دیجیتال ویوز برای رفع این دست مشکلات به وجود آمد. رمز ارز ویوز مدت زمان انجام تراکنش ها را از دقیقه به ثانیه تبدیل می کند.
 
به جرات می توان گفت که ارزدیجیتال ویوز توانسته است تا مشکلاتی چون سرعت پایین، نبود تمرکز زدایی و پایین بودن میزان امنیت را برطرف کند. به این ترتیب است که گفته می شود ارز دیجیتال ویوز با آینده ای روشن همراه است.

تاریخچه ای کوتاه در مورد ارز دیجیتال ویوز

رمز ارز ویوز در سال 2016 همزمان با سایر ارزهای دیجیتال روی کار آمد. ساشا ایوانف که یک فیزیکدان روسی است با تلاش های زیاد موفق شد تا این رمز ارز را طراحی و عرضه کند. گفتنی است که ایوانف بنیانگذار صرافی صاحبنام با عنوان کوینمت Coinomat نیز هست.

ارز ویوز در صرافی های مختلف با قیمت یک دلار در صرافی ها مختلف عرضه شده است. این ارز در ابتدای عرضه خود با موفقیت همراه نبود و با قیمت 0.25 معامله شد. این افت قیمت ارز دیجیتال ویوز تا سال 2017 ادامه دار بود. از سال 2017 مجددا رمز ارز ویوز اوج گرفت.

در این سال قیمت این رمز ارز به چیزی در حدود 6.5 دلار رسید. این رشد قیمت ارز دیجیتال ویوز تا سال 2018 ادامه داشت به حدی که در این سال به 18 دلار رسید. اما در سال 2020 دوباره ویوز دچار افت قیمت شد و قیمت آن به یک دلار سقوط کرد. 

مزایا و معایب ارز دیجیتال ویوز

اگر با مزایا و معایب رمز ارزها آشنایی داشته باشید، یقینا در تصمیم گیری ها و معاملات خود با موفقیت همراه خواهید بود. به همین علت در ادامه این مقاله به بررسی معایب و مزایای ارز دیجیتال ویوز خواهیم پرداخت.

 
مزیت های ارز دیجیتال ویوز

روش خریدن این رمز ارز بسیار ساده است و در این مورد کاربران با پیچیدگی مواجه نیستند. چنانچه قصد دارید که معاملات خود را با ارز فیات به انجام برسانید، این امکان در صرافی غیر متمرکز ویوز وجود دارد. ذکر این نکته هم لازم است که توسعه دهندگان می توانند برنامه های غیر متمرکز را در شبکه ویوز با استفاده از پلاگین های ساده به اجرا درآورند.

چون ارز دیجیتال ویوز بر روی شبکه غیرمتمرکز فعال است، این امکان که هک شود بسیار ضعیف است و در این خصوص جای نگرانی نیست.
این رمز ارز دارای این توانایی هم هست که از تراکنش های همزمان پشتیبانی کند. گفتنی است که به علت استفاده رمز ارز ویوز از قراردادهای هوشمند، شبکه بلاک چین آن ارتقا یافته است.

مهمترین مزیت ارز دیجیتال ویوز آن است که نیازمند پرداخت گس Gas نیست و برای انجام تراکنش ها کمتر از یک دلار به عنوان کارمزد دریافت می شود. 

معایب ارز دیجیتال ویوز

عیب این رمز ارز به رقابت سخت آن با اتریوم برمی گردد. شبکه رمز ارز ویوز جهت شخصی سازی این توانایی را ندارد که به توسعه دهندگان خود قدرت زیادی بدهد و برای رسیدن به این توانایی در حد اتریوم نیازمند تلاش زیادی است.

چگونه می توان ارز دیجیتال ویوز را خرید؟

صرافی های زیادی ارز دیجیتال ویوز را مورد پشتیبانی قرار می دهند که می توان با مراجعه به آنها و دریافت قیمت ارز دیجیتال ویوز معاملات خود را به انجام رساند.

از جمله این صرافی ها می توان به صرافی بایننس، صرافی بیترکس، صرافی هوبی،صرافی چنجلی، صرافی ویوز اکسچنج، صرافی اوکی اکسچنج اشاره کرد. البته کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها در استفاده از خدمات این صرافی ها با مشکل مواجه خواهند شد و احتمالا باید دست به دامان روش هایی مانند استفاده از VPN شوند.

البته پیشنهاد ان است که از طریق صرافی های معتبر داخلی نسبت به خرید ارز دیجیتال ویوز اقدام کنید و از استرس تجربه راه های غیر قانونی برای استفاده از خدمات صرافی های خارجی برای خود بکاهید.

کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال ویوز

پیشنهاد می شود که برای نگهداری هر نوع ارز دیجیتال از کیف پول مخصوص به آن استفاده کنید. معمولا این کیف پول ها در سایت های رسمی این ارزهای دیجیتال قابل دسترسی و دانلود هستند. این کیف پول های اختصاصی دارای امنیت بالایی بوده و کاربران با سهولت می توانند از آنها استفاده کنند.

در ادامه به کیف پول های دیجیتال که امکان پشتیبانی از ارز دیجیتال ویوز را دارند اشاره شده است:

کیف پول اتمیک: این کیف پول نرم افزاری بر روی سیستم عامل اندروید، ویندوز و آیفون قابل اجرا است.
کیف پول کوینومی: این کیف پول هم از نوع نرم افزاری است و بر روی سیستم عامل اندروید، IOS و دسکتاپ قابلیت اجرا دارد.
کیف پول لجر نانو اس: این کیف پول هم از نوع سخت افزاری است و بر روی سیستم عامل ویندوز، لینوکس، اندروید و مک قابلیت اجرا دارد.
کیف پول ترزور: این کیف پول هم از نوع سخت افزاری است و بر روی بیشتر سیستم عامل ها از جمله ویندوز و اندروید قابلیت اجرا دارد.
 

سخن آخر

در این مقاله در خصوص ارز دیجیتال ویوز صحبت شده است. این رمز ارز موفق شده است تا مشکلاتی از قبیل سرعت کم و همچنین پایین بودن میزان امنیت را برطرف کند. همینطور میزان کارمزد آن بسیار پایین است و به همین دلایل با استقبال کاربران مواجه شده است.
در این مقاله به معایب و مزایای این رمز ارز پرداخته شده و به کیف پول های مناسب برای نگهداری آن اشاره شده است.

سوالات احتمالی

در ادامه به بررسی پاسخ سوالاتی پرداخته ایم که در دسته سوالات پر تکرار قرار دارند.

ارز دیجیتال ویوز برای چه افرادی مناسب است؟

این ارز دیجیتال برای همه اقشار و مشاغل مناسب است و صرفا نیاز است تا مقداری اطلاعات در مورد این که هوش مالی چیست؟ را در دسترس داشته باشید و سپس با اطلاعات تخصصی خود به راحتی با ویوز معاملات خود را به انجام برسانید. چرا که بیشتر افرادی که تمایل به استفاده از این رمز ارز را دارند، کارآفرین هایی هستند که قصد ایجاد توکن های سفارشی را دارند.

آیا سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال ویوز سودآور است؟

در این مورد باید بدانید که این رمز ارز مطابق با نظر کارشناسان امتیازات قابل قبولی در آینده کسب خواهد کرد. اغلب استارت آپ ها و کسانی که می خواهند بواسطه معامله ارزهای دیجیتال کسب سود کنند، سراغ ویوز می روند. اما هیچ چیزی در این مورد قطعیت ندارد و باید به وضعیت بازار دقت داشت تا از ضررهای احتمالی پیشگیری کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر