جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 83427
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1401 00:18
پدرام سلطانی از بنیان گذاران ائتلاف برای فردا نوشت: شخصا با شناختی که از آقای آل اسحاق دارم، وی را فرد شایسته ای برای اتاق نمی دانم.

به گزارش راه امروز: پدرام سلطانی نائب رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران در شبکه اجتماعی اینستاگرام و در پاسخ به یک کاربر که پرسیده بود، نظر خود را در مورد انتخابات اتاق بازرگانی و یحیی آل اسحاق و ائتلاف برای فردا بگویید، نوشت: «من در این دوره هیچ فعالیتی برای انتخابات اتاق ندارم. از این رو مشارکتی در تدوین لیست یا انتخاب نامزدهای ائتلاف (برای فردا) نداشته ام. شخصا با شناختی که از آقای آل اسحاق دارم، وی را فرد شایسته ای برای اتاق نمی دانم.»

به نظر می رسد، اظهارنظر سلطانی درباره آل اسحاق بی ربط به قرار گرفتن نام او در لیست رقیب یعنی اتاق شفاف نباشد.  چراکه شنیده‌ها حاکی از آن است که به علت حضور آل اسحاق در ائتلاف «اتاق شفاف»، نام او از ائتلاف برای فردا کنار گذاشته شده است. 

با خروج آل‌اسحاق از لیست ائتلاف‌برای‌فردا، معادلات گروه پیروز انتخابات دو دوره گذشته اتاق تهران برای کارزار دوره دهم برهم خورده‌ و لیدرهای این ائتلاف با چالش تعیین سرلیست و نامزد ریاست اتاق تهران مواجه شده‌اند. در این شرایط، از محسن بهرامی ارض‌اقدس به عنوان گزینه سرلیست و نامزد احتمالی ائتلاف‌برای‌فردا برای ریاست اتاق تهران نیز مطرح می شود. 


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر