يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 83395
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1401 23:27
در فهرست نامزدهای ثبت‌نامی برای انتخابات اتاق بازرگانی تهران، حضور شرکت‌های خودرویی پررنگ است.
در این دور از انتخابات که قرار است 10 اسفندماه امسال برگزار شود، مدیرعامل یا عضو هیات مدیره چندین شرکت‌ خودروسازی برای ورود به هیات نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی تهران کاندید شده‌اند.

براساس آنچه برخی از کانال های مربوط به انتخابات اتاق گزارش کردند، «بیوک علی‌مرادلو»، مدیرعامل گروه بهمن قصد دارد بار دیگر کرسی این شرکت خودروسازی را در هیات نمایندگان اتاق تهران احیا کند. در دوره ششم نیز، مدیرعامل گروه بهمن عضو هیات نمایندگان اتاق تهران بود.

«بهروز حبیبی»، عضو هیات مدیره شرکت کروز، یکی دیگر از نمایندگان صنعت خودرو است که قصد دارد شانس خود برای ورود به ترکیب 40 نفره بخش‌خصوصی در هیات نمایندگان اتاق تهران را امتحان کند.

«پیمان سنندجی»، مدیرعامل شرکت گواه، از زیرمجموعه‌های ایران خودرو دیزل نیز یکی دیگر از نامزدهای خودرویی این دور از انتخابات اتاق تهران است. او مدیرعاملی شرکت واحد اتوبوسرانی را نیز تجربه کرده‌است.

علی قلعه‌بانی نیز با شرکت قطعه‌سازی سپهر کارآمدان پا به انتخابات اتاق تهران گذاشته است. گفته می‌شود او برادر احمد قلعه‌بانی از مدیران‌عامل سابق شرکت خودروسازی سایپا است.

«محمدرضا رمضانی»، نیز با سمت در شرکت مزین خودرو فراز نامزد انتخابات اتاق تهران شده‌است. از این شرکت به عنوان واردکننده سواری اسکودا به ایران یاد می‌شود.

«محمدعلی حیاتی»، مدیرعامل شرکت بورسی تولید محور خودرو نیز از دیگر چهره‌های صنعت خودرو و از مدیران سابق ایران‌خودرو است که نام او در میان نامزدهای انتخابات اتاق تهران دیده می‌شود.

همچنین «احسان عالیخانی»، از شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو نیز در میان نامزدهای انتخابات اتاق تهران است.

«اشکان فربد» نیز از دیگر مدیران خودرویی است که با شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو پا به این انتخابات گذاشته است. این شرکت که در ایران به ایکاپ شناخته می‌شود، سال 95 تاسیس شد و قرار بود تا با همکاری پژو فرانسه، سواری پژو در ایران تولید و به کشورهای خاورمیانه صادر شود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر