دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: 83061
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1401 11:12
رای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید.
کنایه سنگین احسان علیخانی به رئیسی
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۱۹
 
احسان علیخانی، مجری صداوسیما که برای کمک به زلزله‌زدگان به خوی سفر کرده به رئیسی کنایه زده که در بین کاربران فضای مجازی جنجال برانگیز شده است.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری: می‌خواهم برای آقای رئیسی شعر بخوانم.
احسان علیخانی: ایشون و ولش کن، عاشقانه بخوان!


پایان موج هشتم کرونا در ایران
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: موج هشتم کرونا به پایان رسیده است و فعلا در مورد احتمال بروز موج نهم بیماری نیز نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت. هرچند که برخی این امیدواری را می‌دهند که شاید از تابستان آینده دیگر کرونا نداشته باشیم.

تولید پژو ۲۰۶ متوقف می‌شود
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰
ایران‌خودرو اعلام کرد، در راستای توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.

ارسال عکس مستهجن بدون رضایت زن و ازدواج اجباری جرم‌انگاری می‌شود
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶
مجید انصاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: جرم‌انگاری در خصوص ارسال پیام تصویری و محتوای مستهجن بدون رضایت زن، جرم‌انگاری در خصوص درخواست و پیشنهاد رابطه نامشروع به زن و تشدید مجازات این جرم در محیط‌های کاری، اجبار زن به ازدواج و طلاق و تعیین مجازات برای زوجی که به اجبار همسر خودش را از خانه اخراج کرده یا مانع ورود او به خانه خودش شود در نظر گرفته شده است.

فوریت رسیدگی در پرونده‌ها نیز در این لایحه مورد توجه قرار گرفته است. این جرم‌انگاری جدید امینت روانی را برای زنان ایجاد می‌کند، همچنین تشدید مجازات‌ها و مجازات‌های تکمیلی از ویژگی‌های این لایحه است.

پلیس: مامور کرمانشاهی بازداشت نشده / او مورد توجیه آموزشی قرار گرفت
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده بود که در جریان آن یکی از ماموران پلیس در استان کرمانشاه اظهاراتی را درباره نحوه مواجهه پلیس با بی حجابی بیان کرده بود که واکنش برانگیز شده بود.

پلیس درباره این فیلم و واکنش‌های زیاد آن در فضای مجازی در اطلاعیه‌ای نوشت: «مامور مذکور به دایره بازرسی فراخوانده شد و پس از بررسی دقیق ماوقع، ضمن دادن تذکرات لازم، مورد توجیه آموزشی قرار گرفته است.»

این مرکز همچنین شایعات مربوط به بازداشت و دستگیری این مامور را نیز رد کرده و آن را نادرست خواند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر