چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: 83041
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1401 22:06
بارش برف و برودت سرما امروز مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند و سبب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس شد.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده است سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد.

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور در روز دوشنبه است.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارش رودبار قصران و لواسانات طی فردا، ۲۴ بهمن خبر داد و اعلام کرد که مدارس مناطق ۱۹گانه شهر تهران از ساعت ۹ و نیم صبح بازگشایی می‌شوند.

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران که در کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد منتشر شده آمده است که فردا دوشنبه ۲۴ بهمن، به علت سرما و یخبندان همه مدارس رودبار قصران و لواسانات غیرحضوری هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده‌است که همچنین مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.

پیش از این اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد که آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های تهران در نوبت صبح فردا، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ به صورت حضوری و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.

استان زنجان 

مدیرکل‌ مدیریت بحران استان زنجان: با توجه به برودت هوا و بارش برف در بیشتر مناطق استان و بنا بر تصمیم مسئولان، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در همه شهرستان‌ها ی استان زنجان به‌جز طارم روز دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) تعطیل و آموزش‌ها به‌صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مدارس متوسطه دوم در همه شهرستان‌ها دایر و دانش‌آموزان باید در مدرسه حضور داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: تاکنون تصمیمی درخصوص تعطیلی شیفت عصر مدارس استان اتخاذ نشده است و در صورت تعطیلی موارد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

استان قزوین

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بنابراین خبر حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

استان همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان طی بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری و دورکار خواهند بود.

ضروری است مدیران و روسا نسبت به مدیریت بهینه مصرف انرژی نظارت کنند.

استان کرمانشاه 

به دلیل بارش برف و برودت هوا و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، مدارس گروه صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهرستانهای صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور و بخش‌های دینور و بیستون، فردا(دوشنبه) به صورت غیرحضوری و در بسترشاد تشکیل خواهد شد.

شیرزادی افزود: مدارس سایر نقاط استان طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

استان البرز 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: به علت بارش برف و سرمای هوا، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه نوبت صبح مدارس ابتدایی استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر