پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 82958
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1401 14:59
مدیرعامل شرکت «نیکسان سلامت بهبود» خبر داد

شیرخشک تمام ایرانی در راه بازار

خط تولید شیرخشک شرکت «نیکسان سلامت بهبود» با برند تجاری «تیروویتال» افتتاح شد. بنابه اظهارات، جواد آذرنوش، مدیرعامل این مجموعه، تولیدات این کارخانه با برند تجاری کاملا ایرانی خواهد بود، که در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه ۴هزار و 300 تن شیرخشک و مکمل‌های غذایی را در سال دارد.
به گزارش راه امروز: خط تولید شیرخشک و انواع مکمل شرکت «نیکسان سلامت بهبود» ظهر روز گذشته «نوزدهم بهمن ماه» با برند تجاری «تروویتال» در شهرک صنعتی کاوه افتتاح شد.

افتتاح خط تولید شیرخشک «تیروویتال»

 محمدباقر تحویل زاده، عضو هیات مدیره شرکت نیکسان سلامت بهبود، در ابتدای مراسم افتتاح خط تولید شیرخشک تمام ایرنی با برند تجاری«تروویتال»که در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، پشت تریبون قرار گرفت و به ایراد سخنانی چند درباره فعالیت این مجموعه تولیدی پرداخت.

تحویل زاده، بیان کرد: فعالیت شرکت «نیکسان سلامت بهبود» در زمینه شیر خشک مخصوص نوزادان، غذای کودک، مکمل های غذایی، ورزشی و رژیمی برای مصرف کودکان و بزرگسالان است. 
 
به گفته او، این شرکت از سال 1391 با بهره گیری از دانش متخصصین و بهره گیری از کادر آموزش دیده و باتجربه اقدام به تولید محصولات مختلف در این سالها کرده است.

تحویل زاده، در ادامه مأموریت کاری مهم این شرکت را تقویت توان تولید در این نوع محصولات در دوران سخت تحریمی عنوان وگفت: برهمین اساس در این کارخانه که به تازگی خط تولید آن راه اندازی شده است، انواع مکمل غذایی ویژه مادران باردار شیرده واطفال با تکیه بر علم روز در این شرکت تولید خواهد شد.   

به گفته این عضو هیات مدیره شرکت نیکسان سلامت بهبود، در تمامی مراحل تولید، کنترل های مختلف از سوی متخصصین انجام می شود و محصول تحت شرایط کاملا بهداشتی با ماشین آلات پیشرفته تولید و پس از تأیید واحد کنترل کیفیت روانه بازار می شوند.


ظرفیت تولید سالانه 4300 تن شیرخشک درسال

در حاشیه این مراسم هم جواد آذرنوش، مدیرعامل شرکت «نیکسان سلامت بهبود»، در گفت وگو با «راه امروز» به بیان جزئیات بیشتری درباره فعالیت این واحد تولیدی تازه تاسیس پرداخت وگفت: این کارخانه با مساحتی حدود ۷۰۰۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۳۸۰۰ متر مربع روز گذشته در مدار تولید قرار گرفت.

آذرنوش، در ادامه با بیان اینکه بخش زیادی از تجهیزات و ماشین آلات موجود در این کارخانه با تکیه به توان داخلی تجهیز شده است، بیان کرد: برای برخی از تجهیزات و ماشین‌آلات نیاز به واردات داشتیم؛ این تجهیزات از بهترین نوع و کیفیت موجود در بازار انتخاب شدند و در عین حال سعی براین بود که کمترین ارزبری را داشته باشیم.

بنا به گفته آذرنوش، در حال حاضر این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 4هزار و300 تن شیرخشک و مکمل‌های غذایی را در سال دارد.

مدیرعامل این واحد تولیدی، همچنین در پاسخ به این پرسش که چه محصولاتی تولید و روانه بازار خواهد شد، گفت:  در این کارخانه انواع مکمل غذایی ویژه مادران باردار، مادران شیرده و اطفال تولید خواهد شد.
آذرنوش درباره اشتغالزایی این مجموعه تولیدی هم اینطور توضیح داد: این واحد تولیدی به صورت مستقیم برای 100 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت که با افزایش تولید افراد بسیار زیادی به صورت غیرمستقیم در آن مشغول به کار خواهند شد.

اوبا تاکید بر اینکه تولیدات این کارخانه با برند تجاری کاملا ایرانی خواهد بود، بیان کرد:  با این اقدام دیگر نگرانی درباره اینکه اگر این حوزه در آینده مشمول تحریم شود، نخواهیم داشت.

آذرنوش همچنین از راه‌اندازی فازهای بعدی این واحد تولیدی در آینده خبر داد وگفت: با افتتاح فازهای بعدی این کارخانه حجم تولید به مراتب افزایش خواهد یافت.

او در پاسخ به این پرسش «راه امروز» که آیا برای واردات مواد اولیه با مشکلات تخصیص ارز مواجه نیستید؟ اظهار کرد: به دلیل نگاه ویژه دولت به این فرآورده استراتژیک خوشبختانه در این رابطه مشکلی نداریم. مسوولان سازمان غذا ودارو هم وعده داده اند، که ارز بیشتری برای تولید این محصول در اختیار ما قرار بدهند.
 
مدیرعامل این واحد تولیدی به برنامه‌ریزی صادراتی این مجموعه تولیدی هم گریزی زد وگفت: در حال حاضر به دنبال پوشش بازار داخل هستیم و پس از آن به بازارهای خارجی نیز ورود خواهیم کرد.

آذرنوش همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر به هیچ عنوان واردات شیرخشک به کشور انجام نمی‌گیرد، بیان کرد: این واردات تنها به شیرخشک‌هایی که خاصیت درمانی دارند، محدود شده؛ چرا که تمام نیاز داخل توسط تولیدکنندگان داخلی تولید و تامین می‌شود.
 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر