سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: 82937
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1401 17:15
فرجی تهرانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران خبر داد

الحاق دو رسته جدید به اتحادیه فناوران رایانه تهران

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: با تصمیم هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور دو رسته «عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی» و «عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی» تحت پوشش اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قرار گرفتند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت:سازمان‌های صنفی کشور  دو رسته «عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی» و «عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی» تحت پوشش اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قرار گرفتند.
محمدرضا فرجی تهرانی ادامه داد: از این پس پروانه کسب این دو رسته توسط اتحادیه فناوران رایانه تهران صادر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه فناوران رایانه تهران، طبق نامه دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، دو کد آیسیک ۵۲۱۱۲۳/۱ و ۵۲۱۱۲۴/۱ به ترتیب به رسته‌های «عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی» و «عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی» اختصاص داده شده‌اند.
در این رابطه رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: به منظور ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی فعال در این رسته‌ها، جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ این رسته‌ها تحت پوشش اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قرار گرفته است.

فرجی تهرانی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی در زمینه صدور پروانه کسب این دو رسته به پایان رسیده  بیان کرد که این تصمیمِ هیات  عالی نظارت که برای حفظ منافع کسب و کارهای آنلاین به دور از حواشی موجود اتخاذ شده، به کسب و کارهای استان تهران که در طی ماه‌های گذشته به دلیل کشمکش‌های درون‌سازمانیِ اتحادیه موصوف قادر به دریافت مجوز نبودند، امکان می‌دهد تا از امروز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه کسب به اتحادیه فناوران رایانه تهران مراجعه کرده و ذیل قانون نظام صنفی به فعالیت مشروع بپردازند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر