چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: 82929
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1401 21:24
براساس اخبار رسیده بعد از رقابت نفس گیر و شبانه روزی ۴ جریان قدرتمند برای تصاحب صندلی مدیریت ایران خودرو، بالاخره رکوردداران موفق شدند همگان را مجاب کنند.
به گزارش خط بازار؛ روز گذشته در اوج تنش های سیاسی و لابی گری بالاخره مجمع فوق العاده ایران خودرو برگزار شد. مجمعی که کروز توانست دو سیت از ۵ سیت هیئت مدیره در اختیار بگیرد. اتفاقی که می تواند سرآغاز روزهای بهتری در جاده مخصوص باشد. چرا که هم تجربه و هم مبانی نظری اثبات کرده خودروسازی زمانی موفق و کارآمد است که به دست اهل آن هم از نظر حقوقی و هم از نظر فنی مدیریت شود.

انتخاب مدیرعامل دومین موضوع چالشی مجمع روز فوق العاده ایران بود. براساس اخبار رسیده بعد از رقابت نفس گیر و شبانه روزی ۴ جریان قدرتمند برای تصاحب صندلی مدیریت ایران خودرو، بالاخره رکوردداران موفق شدند همگان را مجاب کنند و لذا براین اساس مهدی خطیبی حداقل تا مجمع سالانه آینده همچنان مدیرعامل خواهد ماند. این درحالی است که تا دقیقه نود گزینه نهایی مدیرعاملی علیمردان عظیمی بود ولی در نهایت اعضای هیئت مدیره خطیبی را انتخاب کرد.

فارغ از تمامی حواشی ماه های گذشته، این تصمیم از دو منظر عقلایی و خیراندیشانه است. اول اینکه تیم خطیبی در یکسال اخیر تجربه خوبی در خودرو کسب کرده و می تواند همین مسیر را ادامه دهد و روزهای بهتری را برای گروه ایران خودرو به ارمغان بیاورد. دوم اینکه روزهای پایانی سال نزدیک است و مسائل معیشتی و  کارگری اولویت اول است و لذا ثبات در مدیریت اوجب واجبات در این ایام است.

حال براساس این انتخاب باید دید خطیبی در دوران جدید چگونه می تواند ایرادات گذشته را اصلاح کند و به رکوردهای خود ادامه دهد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر