دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: 82733
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1401 13:52
متولیان بانک آینده اعلام کردند که علت واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب یک شهروند در کرمان خطای فنی و سیستم یانکی بود.
طی چندروز اخیر دریافت پیامک واریز مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب یک شهروند در استان کرمان خبرساز شده بود؛ این فرد در گفت وگو با برخی رسانه‌ها و نیز انتشار کلیپی موضوع را رسانه‌ای کرده بود.

مخاطبی دیگری نیز با ارسال فیلمی گفته است؛ روز یکشنبه برای من که ساکن تهران هستم ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز شده و من مبلغی را جابجا کردم، بانک آینده حساب‌های من را مسدود کرد تا مبلغ را برگردانم و هنوز که هنوز است، حساب من مسدود است.

روز سه شنبه همین اتفاق برای یک شهروند در کرمان رخ داده بود و ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب وی در بانک آینده واریز شده بود.

در همین حال یک روزنامه نگار ساکن تهران هم در توئیتی اعلام کرده که همین اتفاق برای او در تاریخ سوم بهمن ماه رخ داده و مبلغ 40 هزار میلیارد تومان به حسابش واریز و پس از چند ساعت برداشت شده است. 

متولیان بانک آینده اعلام کردند که علت واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب برخی مشتریان خطای فنی و سیستم یانکی بود.

روابط عمومی بانک آینده در این زمینه توضیح داده است: اخیرا برخی مشتریان بانک آینده پیامکی مبنی بر واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی و از سوی دست‌اندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمت‌دهنده مرتبط بوده که با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.

البته برخی نیز با ابراز نگرانی بحث پولشویی و حمله سایبری را مطرح کردند. در این زمینه مسوولان هنوز واکنشی نشان نداده اند. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر