دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 8218
تاریخ انتشار: 09 آذر 1392 00:25
رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس خبر داد:

اشتياق خودروسازان جهاني براي همکاري با خودروسازان ايراني

اشتياق خودروسازان جهاني براي همکاري با خودروسازان ايراني
به گزارش راه مردم ، رضا رحماني، رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج، با بيان اين مطلب گفت: برگزاري همايش ها يكي از بهترين ابزارهاي تبادل اطلاعات و تجربيات است و با برنامه ريزي درست در حوزه توليد و تجارت مي توان به نتايج خوبي دست يافت.
وي با اشاره به مزيت هاي بازار خودرو ايران براي خودروسازان بزرگ جهاني افزود: در همكاري ها با كشورها و خودروسازان برتر جهاني بايد به مقوله تنوع كيفي و قيمتي محصولات مورد نظر براي ورود به بازار كشور توجه كرد چرا كه در فضاي كنوني كه مقداري از محدوديت كاسته شده بايد بدنبال اتخاذ بهترين تصميم بود.
رحماني تصريح كرد: بايد از تمامي كشورهاي شرقي و غربي در همكاري هاي خود با خودروسازان داخلي بهره برد و در اين بين با تدابير روشن مي توان برترين خودروسازان جهان را وارد همكاري مطلوب با ايران كرد.
رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس، ضمن دفاع از برگزاري همايش بين المللي خودرو تهران خاطر نشان كرد: برگزاري اين گونه همايش ها در شرايط كنوني مي تواند قدم موثري در همكاري هاي دو يا چند جانبه به كشورها شود و بايد مداووت در اينگونه اقدامات را در دستور كار قرار داد.
همايش بين‌المللي صنعت خودرو ايران فردا(نهم آذرماه جاري) در مرکز همايش‌هاي بين المللي برج ميلاد تهران برپا خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر