جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 80723
تاریخ انتشار: 27 آبان 1401 18:20
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
آستانه تنها چند روز مانده تا آغاز مسابقات جام جهانی و همزمان با تداوم ناآرامی‌ها در کشور، ورزشکاران یا به عبارت دقیق‌تر فعالان حوزه ورزش، همچنان کانون اصلی اخبار در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را تشکیل داده‌اند.

تنها سه روز تا برگزاری اولین مسابقه ایران در جام جهانی فوتبال قطر در دوشنبه (۳۰ آبان) مقابل تیم ملی انگلستان باقی مانده است. لیست نهایی ارائه شده از ملی‌پوشان توسط کارلوس کیروش و عدم پذیرش دعوت فیفا از سوی اسطوره‌های فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی، سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است.

حتی دیدار ملی‌پوشان با سید ابراهیم رئیسی، قبل از بدرقه تیم ملی به قطر نیز توجهات رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی را به سوی خود جلب کرد. البته در کنار ورزشکاران دیدار هیات اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان نیز سطحی قابل توجه از خبرسازی را در رسانه‌ها به همراه داشت. با این مقدمات، خبرسازان هفته جاری را می‌توان در موارد ذیل ارائه کرد:

به نام خدای رنگین کمان
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین  فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز  25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر