جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 80365
تاریخ انتشار: 14 آبان 1401 12:39
حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان برخورد جدی با آشوبگران بود، گفت: از مسئولان قضایی انتظار می‌رود با آشوبگران سریع و قاطع برخورد کنند.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخورار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر‌های مختلف کشور اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان حجت را بر مسئولین تمام کرده که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند.

وی تأکید کرد: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است، گفت: قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مجازات برساند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در قوه قضاییه قضات، مسلط، انقلابی و شجاع کم نداریم، گفت: بنابراین انتظار است تا انتقام خون مظلومین اغتشاشات به خصوص شهدای نیروی انتظامی، پاسداران، بسیجیان و مردم عادی از قاتلین و مسببین اصلی گرفته شود.

وی تأکید کرد: همچنین از مسئولین کشور انتظار داریم تا کشور‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم در این اغتشاشات نقش داشتند و حتی عده‌ای را برای آتش‌زدن اموال عمومی و حمله به پلیس آموزش دادند و برای ایجاد اختلال و درگیری در کشور مهمات و پول ارسال کردند را بر سر جای خود بنشانند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر