يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 80246
تاریخ انتشار: 08 آبان 1401 14:13
جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه همکاری های ارتباطی مشترک بین موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و شرکت های تابعه برگزار شد.
جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه همکاری های ارتباطی مشترک بین موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و شرکت های تابعه، صبح امروز به ریاست سیدعلی تقوی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و اموربین الملل و دستیار ویژه رییس موسسه و با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه و سایر مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد. در این جلسه  همچنین معارفهمجید معزی دامغان فر سرپرست جدید اداره حراست نیز صورت گرفت.

سید علی تقوی با اشاره به سوابق و تجارب مثبت آقای معزی سرپرست جدید موسسه، اظهار امیدواری کرد که حضور ایشان در حراست موسسه، بتواند منشا خدمات ارزنده برای این نهاد پژوهشی شود. به گفته او: حراست امری تخصصی و خطیری است و یک مدیر حراست باید ضمن اشراف اطلاعاتی و شناسایی چالش ها و مشکلات، از  قدرت پیش بینی و پیشگیری لازم نیز برخوردار باشد و همیشه در نقش مشاوری امین برای مدیران و کارکنان ظاهر شود. حوشبختانه چنین خصوصیاتی در آقای معزی وجود دارد.  

در این جلسه همچنین گزارش کوتاهی از کیفیت حضور موسسه و شرکت های تابعه در نخستین نمایشگاه کسب و کار ایران، ارائه شد و  از دست اندرکاران تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این نشست، تفاهمنامه همکاری های مشترک ارتباطی و اطلاع رسانی موسسه با شرکت های چاپ و نشر بازرگانی، مرکز آموزش بازرگانی و مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران نیز امضاء و مبادله شد که بر اساس آن از ظرفیت های مشترک طرفین برای توسعه اهداف و برند موسسه و شرکت ها استفاده خواهد شد.

در پایان جلسه، هریک از مدیران عامل حاضر در نشست به طرح  ایده ها ودیدگاههای خود برای گسترش همکاری ها مبادرت کردند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به منظور هماهنگی بیشتر میان ارکان موسسه شورای هماهنگی اطلاع رسانی تشکیل خواهد شد و به منظور کمک به توانمندسازی روابط عمومی ها، دوره های آموزشی با موضوع آموزش ارتباطات و تشریفات طراحی و اجرا خواهد شد. 


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر