شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: 80040
تاریخ انتشار: 01 آبان 1401 13:40
نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به شدت در فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفته است.
 مرگ مهسا امینی و ناآرامی های بعد از آن، واکنش‌های زیادی را در پی داشته و این موضوع همچنان تبعاتی را به همراه دارد. در این میان، ورزشکاران زیادی، به ویژه در بین چهره‌های مطرح فوتبال به میان آمده و نسبت به اتفاقات رخ داده، اعتراضشان را نشان داده‌اند.

این موضوع، ولی شامل حال همه ورزشکاران و فوتبالیست‌ها نمی‌شود. نیما نکیسا، دروازه بان سابق تیم ملی ایران در گفت و گویی تلویزیونی در شبکه ورزش صدا و سیما، برخی معترضان پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگران و تجزیه‌طلب‌هایی خواند که سال‌هاست برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ویدیو: ماجرای نیما نکیسا جنجالی شد

اظهارات اخیر نیما نکیسا فضای دو گانه‌ای را برای او به وجود آورده و بسیاری از هم تیمی‌های قدیمی‌اش از او برای بیان کردن چنین حرف‌هایی گلایه کرده‌اند. البته او موافقانی هم دارد که این چهره قدیمی فوتبال را باشرف توصیف کرده اند. داوود فنایی مربی دروازه بان‌های نساجی مازندران یکی از همان‌هاست؛ او با انتشار عکس نیما نکیسا در استوری اینستاگرام از دروازه بان پیشین تیم ملی ایران در برابر انتقاد‌ها حمایت کرد. در این استوری که داود فنایی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، او تصویری از نیما نکیسا منتشر کرده و نوشت: با شرف‌ترینی.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر