جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 78890
تاریخ انتشار: 12 شهريور 1401 00:43
با حضور استاندار تهران, عملیات اجرایی احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک، با هدف تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان صنعتی و خانگی این شهرک آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی برق منطقه ای تهران (تابش)؛ طی مراسمی با حضور «محسن منصوری» استاندار تهران، «حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی» امام جمعه قرچک، فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک، نوش‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی، قیصرپناه بخشدار مرکزی، "خرمی شریف" شهردار قرچک، «حبیب قراگوزلو» مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران و سایر مسئولین و مقامات محلی، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکان صنعتی و خانگی این شهرک، واقع در جنوب شرق تهران بر زمین زده شد.

بنابراین گزارش طی مراسم یاد شده، «قراگوزلو» مدیر عامل برق منطقه ای تهران، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی روند احداث این پست و پایان عملیات دیوارکشی و ساختمانی آن اظهار داشت: این پروژه شامل احداث پست با ۲ ترانسفورماتور ۴۰ مگاوات آمپری و در مجموع به ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر و احداث حدود ۴۳ کیلومتر خطوط مربوط به این پست است.

وی در همین زمینه تصریح کرد: برای این پروژه، مجموع اعتبارات ۱۳۰ میلیارد تومان در بخش پست و ۳۰ میلیارد تومان در بخش خط، برآورد شده است.

مدیر عامل برق منطقه ای تهران در ادامه ابراز امیدواری کرد که طی مدت ۱۸ ماه این پست به بهره برداری رسیده و صنعتگران شهرک صنعتی قرچک و مشترکان خانگی این شهرک بتوانند از برکات آن بهره مند شود.
پست شهرک صنعتی قرچک در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر