جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 78481
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1401 23:08
ساعاتی پیش از شروع دور جدید لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای خطاب به صداوسیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
گرفتن حق‌پخش واقعی از صداوسیما یکی از آرزوهای تیم‌های لیگ برتری است. در تمام دنیا حق‌پخش تلویزیونی بزرگترین منبع درآمد باشگاه‌های فوتبال است. اما در ایران به دلیل ساختارهای عجیب و غریب حاکم بر رسانه ملی و فوتبال کشور تا کنون حق‌پخش واقعی به تیم‌های فوتبال داده نشده.

به گزارش فرارو، اکنون و چند ساعت پیش از آغاز لیگ برتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای مشترک خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.

در این نامه ضمن اشاره به توافقات دو باشگاه با سازمان لیگ جهت بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای دو باشگاه و واگذاری دو باشگاه به مردم در فرابورس و جهت جلوگیری از تضییع حقوق سهام‌داران، از جبلی رییس سازمان صدا و سیما موارد زیر به طور مشخص درخواست شده است:

۱- عدم پخش گزیده بازی‌ها و گل‌های به ثمر رسیده دو تیم در بخش‌های خبری و برنامه‌هایی مثل فوتبال برتر، شب‌های فوتبالی، ورزشگاه و...

۲- عدم پخش زنده یا غیر زنده بازی‌های دو تیم در پلتفرم تلوبیون و تلویزیون‌های اینترنتی

در پایان این نامه آمادگی دو باشگاه جهت مذاکره در راستای واگذاری حقوق ذکر شده به صدا و سیما در ازای تحصیل منافع برای باشگاه‌ها اشاره شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر