يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 78308
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1401 00:17
بعد از برکناری امیرهوشنگ روشن آزاده، مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو، اوضاع در ایران خودرو تغییر کرده است. حواشی های پیش آمده آینده تیم مدیریتی ایران خودرو را با چالش روبرو کرده است.
یه گزارش خط بازار؛ بعد از برکناری امیرهوشنگ روشن آزاده، مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو، اوضاع در ایران خودرو تغییر کرده است. حواشی های پیش آمده آینده تیم مدیریتی ایران خودرو را با چالش روبرو کرده است به طوری که برخی احتمال تغییر در مدیریت ارشد این شرکت را در آینده نزدیک محتمل می دانند. البته برخی دیگر نیز عملکرد خطیبی را از برخی افراد برکنار شده جدا می کنند و معتقدند وی در ایران خودرو باقی خواهد ماند.

حال در بحبوحه همین حواشی و چالش ها، خبر رسیده که سه مدیر ارشد این شرکت تغییر کرده اند. مدیر بازرسی، مدیر حقوقی و مدیرعامل باشگاه پیکان از جمله این افراد هستند.

نکته قابل توجه در این تغییرات این است که چند ماهی بیشتر از عمر مدیریتی این افراد نمی گذرد و لذا مشخص نیست که تغییر این افراد به خاطر عملکرد بوده و یا دوباره پای سفارشات خاص مطرح است؟

طبق بررسی های صورت گرفته به جای احمدی راد در مدیریت حقوقی فردی به نام منتظری بر سر کار آمده که نام وی تشابه زیادی با برخی افراد مطرح کشور دارد. حال اینکه این صرفا یک تشابه اسمی است و یا نسبت فامیلی وجود دارد معلوم نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر