يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 78175
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1401 01:29
اتفاقات خودرویی و غیرخودرویی طی هفته های اخیر، شرایط صنعت خودرو را پیچیده تر کرده است. رصد تحولات نشان از اتفاقات متناقض، بعضا همسو و گاهی نیز مکمل است که برخی را خوشحال کرده و برخی دیگر را نیز در کما فروبرده است.
به گزارش خط بازار؛ اتفاقات خودرویی و غیرخودرویی طی هفته های اخیر، شرایط صنعت خودرو را پیچیده تر کرده است. رصد تحولات نشان از اتفاقات متناقض، بعضا همسو و گاهی نیز مکمل است که برخی را خوشحال کرده و برخی دیگر را نیز در کما فروبرده است. اتفاقاتی که با تلخی و شیرینی همراه است و در عین حکمفرمایی آرامش نسبی در جاده مخصوص، آینده را مبهم نموده است. اینکه این آرامش قبل طوفان است یا نه؟ موضوع قابل توجهی است که باید صبر کرد و منتظر گذر زمان بود. براین اساس:

در یک طرف جاده مخصوص آسمان آبی نسبتا ابری است ولی در طرف دیگر زردی خورشید نمایان است. زردی که می تواند هم نشان از آغاز طلوع باشد و هم نشان از پایان غروب.

در یک طرف جاده مخصوص مدیران سردرگم و در شوک به سر می برند ولی در طرف دیگر ظاهرا مدیران از حاشیه امن بیشتری برخوردارند.

در یک طرف جاده مخصوص مرد در سایه خاموش شده است ولی در طرف دیگر انتصابات در حال بازنگری است.

در یک طرف جاده مخصوص امیدها به بقا کم شده است ولی در طرف دیگر رکوردهای جدید رسانه ای می شود.

در یک طرف جاده مخصوص علیه یک سایت رسانه ای شب نامه می نویسند ولی در طرف دیگر از همین رسانه شکایت می کنند.

در یک طرف جاده مخصوص دیگر خبری از عکس های یادگاری مسئولین نیست ولی در طرف دیگر برای عکس گرفتن مسابقه به راه افتاده است از معاون دوربینی تا دیگران منطقی

در یک طرف جاده مخصوص مدیرعامل خطبه خوان است تا در حضور ادیب بر صندلی ریاست بماند ولی در طرف دیگر مدیرعامل با فراغ بال در حالی به تعطیلات تابستانی رفته که مدیر حراست وی با آرامش در حال اداره امور است.

به این اتفاقات چند موضوع را هم باید اضافه کرد: ابقای وزیر صمت در هاله ای از ابهام است؛ رقیب جدیدی به نام زر به عرصه خودروسازی وارد شده است و هنوز تکلیف واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا مشخص نشده است.

تمامی این موضوعات حاکی از آن است که وضعیت کنونی خودروسازی شاید یکی از بدترین شرایط خود را سپری می کند و تداخل موضوعات مختلف با هم، تصمیم گیری را در این صنعت سخت و پیچیده کرده است.

منبع: خط بازار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر