يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 7807
تاریخ انتشار: 28 آبان 1392 16:06


برخورد شدید خودروی سواری با تیر چراغ برق فشار قوی در بزرگراه همت، مرگ مادر جوان و فرزند خردسالش را در پی داشت. به گزارش سازمان آتش نشانی، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ...

مجله اینترنتی کمونه:

برخورد شدید خودروی سواری با تیر چراغ برق فشار قوی در بزرگراه همت، مرگ مادر جوان و فرزند خردسالش را در پی داشت.
به گزارش سازمان آتش نشانی، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودرو و گرفتاری مادر و فرزند در اتاقک در هم پیچیده آن، ساعت ۱۹ و ۵۲ دقیقه روز جمعه آتش نشانان به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه همت، بعد از چیتگر اعزام شدند.شهرام کریمی نصر، افسر آماده منطقه یک عملیات در این باره گفت: بنا به گفته شاهدان این حادثه دلخراش، یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت در حرکت بوده که ناگهان از مسیر اصلی منحرف و پس از ورود به شانه خاکی بزرگراه و برخورد شدید با تیر چراغ برق فشار قوی، واژگون و متوقف شده است.

وی افزود: در این حادثه راننده خودروی سواری که زنی سی ساله و دختر خردسالش درون اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شده بودند.

افسر آماده منطقه یک عملیات افزود: شدت حادثه به حدی بود که هر دو نفر در شرایط بدی قرار داشتند و خارج کردن آنها از خودرو با دشواری همراه بود و آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات، قسمت هایی از خودرو را برش داده و هر دو را از میان آهن پاره ها خارج کردند که متاسفانه با تائید امدادگران اورژانس، مادر جوان در لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود و کودک خردسال هم که علائم حیاتی ضعیفی داشت، دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات جان باخت.


67011 67012 105 (3) 105 (4) 105 (5) 105 (9) 105 (10)


 
برچسب ها: تصادف
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر