دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 777
تاریخ انتشار: 09 تير 1392 19:32

استاد دانشگاه گلاسکو انگلستان، معتقد است که رییس جمهور اینده ایران در بازی حساسی با یک عقب نشینی ظاهری و اندک - که ، ایران را از بحران نجات خواهد داد.

به گزارشراه مردم به نقل از صدای روسیه ؛ به گفته وی اقدامات لازم و اولیه برای اجرای این طرح ، قبل از آغاز دور جدید مذاکرات اتمی آغاز خواهد شد.

با توجه به وعده های انتخاباتی حسن روحانی، انتظار می رود که برنامه های اتمی ایران از اولویت اصلی برنامه های دولتی خارج شود و به عنوان ابزاری برای حل بحرانهای سیاسی، مالی و بین المللی نقش بازی کند.

همین منبع به نقل از یک مقام ایرانی افزوده که ایران گفته است که برای حل آمار اختلافات بر سر برنامه اتمی ایران راه حل بسیار راحتی وجود دارد و تنها مشکل آن وابسته شدن ایران و این صنعت به غربی ها و آمریکا می باشد.

این مقان بلندپایه ایرانی افزوده که در یک اقدام متناسب که منافع طرفین در آن حفظ شده باشد و لغو تحریم ها و تایید حق قانونی ایران برای استفاده از انرژی صلح آمیز و تضمین امنیت ، می توان گامهایی برای شفاف تر شدن برنامه های اتمی برداشت.

حسن روحانی با غرب مذاکره خواهد کرد

دنیای غرب با دقت اوضاع سیاسی ایران را پس از انتخابات ریاست جمهوری دنبال می کند و امید بسیاری دارد که سیاست خصمانه دو جانبه برطرف شود.

اکنون دیپلماتهای غربی منتظر انجام وعده های تبلیغاتی حسن روحانی به هنگام انتخابات می باشد و مهمترین قسمت آن گفتگو درباره آینده برنامه هسته ای می باشد.

رییس جمهور آینده ایران ، حسن روحانی حل خصومت ها و اختلافات با جهان غرب را تضمین کرده است و امیدی دوباره در دل مردم ایران و جهانیان روشن کرده است.

منبع: پایگاه خبری راه مردم
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر