جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 7757
تاریخ انتشار: 27 آبان 1392 10:01

علي دايي در حاشيه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينکه گفته مي‌شود پرونده محسن قهرماني بسته شده است، اظهار داشت: به هيچ عنوان به اين مصاحبه‌ها کاري ندارم. افرادي که نه سمتي و نه مسئوليتي در اين زمينه دارند در اين باره اظهارنظر مي‌کنند. قبل از اينکه به اين پرونده رسيدگي شود چرا اظهارنظر مي‌کنند. کميته انضباطي هنوز به اين مسئله رسيدگي نکرده و در اين باره صحبت نکرده اما بعضي‌ها اعلام برائت مي‌کنند.

وي ادامه داد: خيلي‌ها اظهار نظر مي‌کنند و من در اين زمينه متأسفم. آقايان عنايت و اصفهانيان شما چه نقشي در اين زمينه داريد که هر روز مصاحبه مي‌کنيد؟! متأسفانه هر روز هم اين مصاحبه‌ها ادامه دارد. شما نگاه کنيد از زماني که قهرماني مصاحبه کرد و اعلام کرد که اگر قرار باشد او محروم شود مديران فدراسيون و ساير کميته‌ها هم بايد محروم شوند اين مصاحبه‌ها تشديد شده است. من روز اول هم گفتم به دنبال حقيقت و واقعيت هستم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: هر روز آقايان مصاحبه مي‌کنند در حالي که کميته انضباطي بايد به اين مسئله رسيدگي کند. کميته انضباطي هنوز به اين مسئله نپرداخته اما آقايان در اين باره مصاحبه مي‌کنند. من از آقاي آيت‌اللهي هم گله‌اي دارم او هر روز مصاحبه مي‌کند. من سؤالي از او دارم مگر او قاضي است که چنين صحبت‌هايي مي‌کند. شما حرف هاي ضد و نقيض‌ مسئولان فدراسيون‌ را در جاي جاي مختلف مي‌بينيد.

دايي خاطر نشان کرد: آقايان در جايي گفتند که با علي دايي تماس گرفته شده و به او پيشنهاد دادند که اينها همه دروغ بود. اين مسائل کاملا مشخص و واضح است. خيلي راحت مي‌توان به آنها رسيد. به نظرم به راه کج مي‌رويم. من همان ابتدا هم فقط راجع به آن داور صحبت کردم نه جامعه داوري. کساني که خودشان درگير اين مسائل هستند و در اين زمينه ذي‌نفع هستند صحبت‌هايي مي‌کنند تا اين مسئله را به حاشيه ببرند. خيلي راحت مي‌توانيم به اين مسئله پي ببريم. از زماني که قهرماني در ديدار سپاهان و پرسپوليس زماني که دنيزلي سرمربي سرخپوشان بود پنالتي اعلام کرد و سپاهان قهرمان شد مي‌توانيد بازي‌هاي او را نگاه کنيد و به مسائل مورد دار او پي ببريد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: اينها همه مشخص است، نياز به هيچ مسئله خاصي هم نيست. اين فيلم‌ها را کنار هم بگذاريد و نگاه کنيد، نيازي به مدرک هم نيست. در برنامه تلويزيوني همه چيز ثابت شد. قهرماني دو سه هفته قبل از بازي با سپاهان با من تماس گرفت و گفت تيم فوتسال مشهد را بگير؛ اما من اين موضوع را قبول نکردم. در آن برنامه تلويزيوني هم شمس اين موضوع را تأييد کرد. حالا آقايان مي‌خواستند موضوع را به سمت و سوي ديگري سوق دهند اما مردم خودشان متوجه مي‌شوند. من حقيقت را مي‌گويم. اگر گفتم داور به سمتي غش کرده مي‌دانستم پيش از آن اتفاقاتي رخ داده است.

دايي افزود: کاري که آقايان از من خواستند را انجام ندادم. مطمئنا مي‌دانستم يکسري مسائل پيش مي‌آيد. پس از آن در مورد شماره حساب مواردي را گفتم که عليپور هم در جريان اين موضوع هست. پول به شماره حسابي واريز شده و در اين مورد فرد واريزکننده و فردي که پول را دريافت کرده مشخص است بعد هم گفتند يکي از داوران فوتبال ساحلي يا فوتسال است که شرکت بيمه دارد. بعد از مدتي اعلام کردند که مولايي به خاطر پول بيمه‌اش اين مبلغ را واريز کرده است در حالي که مدارک همه وجود دارد. آيت‌اللهي خودش مي‌داند مولايي در آن زمان مسئوليتي نداشته که بخواهد کسي را بيمه کند، آخر صبح روز بازي چه کسي مي‌خواهد بيمه شود. مولايي بيمه عمر خود را پيش خواهر خانم خود انجام داده بود و براي آخرين ماشينش هم به شرکت بيمه ما رجوع کرد. خوشبختانه او ماشينش را پيش از آن فروخته بود به خاطر اينکه پول منزلش را مي‌خواست پرداخت کند نمي‌دانم اين مسائل از کجا مطرح مي‌شود.

دايي خاطر نشان کرد: شايد خيلي‌ها ندانند و شما هم ندانيد اما آنگونه که من اطلاع به دست آوردم 3 بار به حساب قهرماني پول ريخته شده است، تمام صحبت‌هاي من مستند است تا اگر تاکنون هم حرف نزديم منتظر حکم کميته انضباطي هستيم؛ اما متأسفانه آنقدر جريان رسانه‌اي راه انداختند که هر روز مصاحبه مي‌کنند از چه چيزي مي‌ترسيد. با شعور مردم کسي نمي‌تواند بازي کند. دو سه بار حرف خود را تغيير دادند پس تناقض به چه چيزي مي‌گوييد؟

همه اين موارد مشخص است که از کارت چه کسي ريخته شده و به حساب چه کسي واريز شده است، دنبال چه چيزي مي‌گرديد مي‌خواهيد ماست مالي کنيد؟ اگر ماست‌ مالي هم بکنيد امثال علي دايي هستند که کوتاه نمي‌آيند. در کنار دايي هم مطمئن باشيد آنقدر آدم‌ها و ارگان‌هاي دلسوز هستند که قطعا پيگير اين موضوع هستند. راه دررو وجود ندارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: مگر حکم صادر شده که شما هر روز مصاحبه مي‌کنيد و دائم مي‌گوييد ما چيزي نديديم اصلا مگر قرار است شما چيزي ببينيد، اگر قرار است بين من و قاضي يک چيز تشخيص دهيم پس فرقي بين ما دو تا چيست؟ همه چيز را مي‌توانيد کنار هم بگذاريد و متوجه شويد تمام صحبت‌هايي که کرده‌ام واقعيت است. تا آخرم هم ايستاده‌ام. متأسفانه ناراحت اين موضوع هستم که برخي عزيزان خيلي به اين مسائل مي‌پردازند. چرا در اين مدت دائم زمان مي‌خريم؟ چرا هر کسي که صحبت کرد را محکوم مي‌کنيد؟

وي يادآور شد: علي دايي دروغ مي‌گويد، قاضي ، درودگر، پيرواني، خانباني دروغ مي‌گويند؟ همه دروغ مي‌گويند شما راست مي‌گوييد؟! مملکت ، سازمان بازرسي دارد که خيلي راحت مي‌تواند اموال آقايان و مواردي که آنها کسب کرده‌اند را پيدا کنند با توجه به شغل و کاري که انجام مي‌دهند راحت مي‌شود متوجه شد که چه کساني چه کارهايي انجام دادند. از مسئولان فدراسيون گرفته تا علي دايي نوعي و همه.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه اصفهانيان اعلام کرده علي دايي را نمي‌شناسم، يادآور شد: من تاکنون نگفته‌ام کسي را نمي‌شناسم، به هر حال اين مسئله نشان‌دهنده شأن و شخصيت افراد است. تا هم اکنون چنين صحبتي نکرده‌ام که بخواهم بگويم کسي را نمي‌شناسم به نظرم او صحبت کرده و خودش هم بايد پاسخگو باشد. از خدايم است که اصفهانيان من را نشناسد. آقاي اصفهانيان اگر من را نمي‌شناسد چرا تا پيش از اين هميشه به من پيامک مي‌داد و زنگ مي‌زد. آقاي قهرماني دو شماره تلفن دارد يکي اعتباري است که ما به فدراسيون داديم و يکي تلفن خودش بوده. شما مي‌توانيد پرينت تلفن‌ها و پيامک‌هاي اعتباري قهرماني را بگيريد و مطمئنا در اين زمينه چيزهايي روشن مي‌شود. سازمان‌هايي هستند که در اين زمينه رسيدگي مي‌کنند . باز هم مي‌گويم نمي‌دانند که چرا برخي‌ها اين صحبت‌ها را مي‌کنند جايگاهشان را در خطر مي‌بينند؟ هر دقيقه مصاحبه مي‌کنند.

دايي در مورد اينکه قهرماني قصد دارد کنفرانس مطبوعاتي بگذارد، گفت: بگذارد، ببينيم که چه مي‌شود تا الان پرونده فدراسيون را مي‌توانيد نگاه کنيد که چند بار صحبت‌هايشان را عوض کرده‌اند، همه آزادند هر کاري که مي‌خواهند انجام دهند. در ماه امام حسين قرار داريم خيلي‌هاي ما کارمان فقط شعار است. برويم ببينيم امام حسين چه کاري انجام داد و پس از آن چه اتفاقي افتاد. اين يک موارد مشخصي است و نمي‌توانيد با مطرح کردن برخي موارد اين موضوع را به حاشيه ببريد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر