پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 77504
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1401 12:48
کوین اسپیسی فعلا آزاد است

بازیگر متهم به تجاوز جنسی آزاد شد

کوین اسپیسی که برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاهی در شهر لندن حاضر شده بود تا جلسه بعدی دادگاه با وثیقه بی قید و شرط آزاد است.
ایسنا نوشت: پس از انتشار خبر مطرح شدن چهار اتهام اخلاقی جدید علیه کوین اسپیسی که مربوط به سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۳ است، این بازیگر ۶۲ ساله برای دفاع از خود به صورت داوطلبانه در دادگاه وست‌مینیستر لندن حاضر شد و در پایان جلسه اول دادگاه با قرار وثیق بدون قید و شرط آزاد شد.

این بدان معنی است که اسپیسی محدویتی برای سفر ندارد و تا زمان برگزاری دادگاه بعدی در ۱۴ جولای(۲۳ تیر) می‌تواند آزادانه سفر کند.

در سال ۲۰۱۷، آنتونی رپ بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» مدعی شد کوین اسپیسی در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده و کوین اسپیسی بازیگر توانمندی که دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه تونی و ۱۲ نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شد و کمپانی «MRC» سازنده سریال معروف «خانه پوشالی» نیز همکاری خود را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال هم منصرف شد.

پس از آن ۲۰ مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه اسپیسی در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت اسپیسی از سوی دادگاه بی‌گناه شناخته شد.

اتهامات اخلاقی جدی علیه کوین اسپیسی در حالی مطرح شده که اخیرا خبرهایی درباره بازگشت او به سینما پس از چند سال دوری منتشر شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر