يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 77485
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1401 01:04
آیا حراست بر انتصابات نظارت ندارد؟

تسویه حساب شخصی با یک مدیر سایپا

صحبت های چالشی محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در خصوص جذب ۲۰۰ نخبه در سایپا همچنان نقل محافل است و بسیاری خواستار شفاف سازی بیشتر تیموری در این زمینه هستند چرا که برخی از انتصابات از جمله بازنشسته ها و برخی وابستگان به افراد خاص محل سوال بوده است.
به گزارش خط بازار؛ صحبت های چالشی محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در خصوص جذب ۲۰۰ نخبه در سایپا همچنان نقل محافل است و بسیاری خواستار شفاف سازی بیشتر تیموری در این زمینه هستند چرا که برخی از انتصابات از جمله بازنشسته ها و برخی وابستگان به افراد خاص محل سوال بوده است.

در همین زمینه خبرها حاکی از آن است که طی چند روز آتی قرار است ۵ مدیر دیگر در سایپا تغییر کنند که اگر فرض را بر رعایت اصل”جذب نخبه در سایپا” بگذاریم، قاعدتا این افراد را هم باید به لیست نخبگان اعلامی مدیرعامل سایپا اضافه کنیم.

جالب اینجا است که یکی از این ۵ انتصاب جدید(با فرض صحت موضوع) برادر یکی از نمایندگان تاثیرگذار مجلس است که چند وقت پیش در قالب هیئتی از مجلس از سایپا بازدید کردند. حال اینکه ملاک نخبه بودن این فرد ارتباطی با برادرش دارد یا نه سوالی است که باید به آن پاسخ داده شود.

متاسفانه بازداشت سرپرست قبلی شرکت پارس خودرو، باعث ایجاد سوتفاهم ها بین برخی افراد شده و آنان را به سمت تسویه حساب شخصی با مدیران نموده که این موضوع نیازمند ورود دستگاه های نظارتی در برخورد با برکناری های مسئله دار است‌.

منبع: خط بازار

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر