يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 77229
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1401 14:48
رئيس و اعضاي كميسيون جهش و رونق توليد و نظارت بر اجراي اصل چهل و چهارم قانون اساسي مجلس شوراي اسلامي چند روز پیش از خط توليد شاهين و مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا بازدید کردند
به گزارش خط بازار؛ رئيس و اعضاي كميسيون جهش و رونق توليد و نظارت بر اجراي اصل چهل و چهارم قانون اساسي مجلس شوراي اسلامي چند روز پیش از خط توليد شاهين و مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا بازدید کردند و در نشست مشترك با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مديران ارشد گروه سايپا بر ضرورت حمايت از صنعت خودرو جهت رفع دغدغه هاي مقام معظم رهبري در ارتقاي كيفيت و توسعه محصول تاكيد كردند.

در این نشست سید شمس الدین حسینی گفت: قصد داشتیم به صورت حضوری از وضع موجود مطلع شویم؛ همانطور که نقد سازنده عامل پیشرفت خواهد بود، تخریب غیرسازنده نیز نابودکننده است و به همین دلیل از گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از دو گروه مهم خودروسازی کشور بازدید کردیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی اصلاحات در این رابطه مدنظر قرار گرفته است و کاهش خودروهای ناقص در پارکینگ خبر بسیار خوبی بود که شنیده شد و قابل تقدیر است و باید در این مسیر گام برداریم که در حد استاندارد، خودرو در پارکینگ موجود باشد.

فارغ از محتوای خوب این نشست، یک نکته قابل توجه در این بازدید وجود دارد و آن دیدار دو برادر در جاده مخصوص است. سید صدرالدین حسینی، قائم مقام مرکز امور مشتریان سايپا و رئیس هیئت مدیره پاکسان همان برادر شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون جهش و رونق توليد مجلس است که در این نشست حضور داشت. وی زمانی در سایپا کارشناس بود و بعد از نماینده شدن برادرش قائم مقام مرکز امور مشتریان شد.

اینکه چرا صدرالدین در نشستی حضور داشت که ظاهرا ربطی به حوزه کاری وی ندارد و اینکه آیا بانی بازدید این نمایندگان مجلس وی بوده یا نه قابل تامل است. هرچند که فرض بر این است این حضور به رسم ادب و احترام به برادر بوده است.

همان طور که در تصویر زیر مشخص است در سمت راست تصویر بعد از تیموری، دومین فرد کت شلواری صدرالدین حسینی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر