دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: 76989
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1401 11:36
سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل و دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی نمایندگی های مراکز آموزش بازرگانی استان ها را بازوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت هر استان دانست و گفت: این مراکز باید حلقه واصل بین دانشگاه ها و بخش های اقتصادی کشور باشند.
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، سیدعلی تقوی در دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی های مراکز آموزش بازرگانی به اهداف، ‌سیاست ها و دیدگاه های موسسه نسبت به نمایندگی های مراکز آموزش بازرگانی استان ها  اشاره کرد.

وی از نمایندگی های مراکز آموزش بازرگانی استان ها خواست تا دوره های کوتاه مدت و بلندمدت مدیریت لجستیک،‌ کلینیک مشاوره، بازاریابی و فروش را در دستور کار خود قرار دهند.

دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی افزود: مدیران نمایندگی ها مراکز آموزش بازرگانی استان ها باید بر اساس و متناسب با نیازهای کشور دوره های آموزشی برگزار کنند و از برگزاری دوره های غیرکاربردی اجتناب کنند.

وی بر برپایی دوره های ثبت سفارش و آشنایی کاربران برای ورود به معاملات اقتصادی پربازده مانند مناقصه و مزایده تاکید کرد و افزود: با این اقدامات شاهد اتفاقات خوبی در فرایند بازاریابی و ثبت سفارش خواهیم بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر