يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 76738
تاریخ انتشار: 21 ارديبهشت 1401 18:12
یکی از روش‌های مفید و مؤثردر درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه استفاده از انواع کرم و محصولات ضدجوش است که بهروش‌های مختلف مانع از بروز جوش و آکنه در پوست می‌شوند. برخی از این محصولات باعث از بین بردن باکتری‌های ایجادکننده التهاب و برخی دیگر با کاهش چربی اضافی پوست مانع از بروز جوش و آکنه می‌شوند. اگر شما نیز دارای پوست چرب، حساس و مستعد جوش هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.
اولین نشانه‌ی زیبایی، داشتن یک پوست سالم و شاداب است. یکی از رایج‌ترین مشکلات پوستی، جوش یا آکنه است که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. افزایش چربی پوست، تغییرات هورمونی و وجود میکروب و آلودگی روی آن از عوامل ایجاد جوش روی پوست است که البته مشکلات هورمونی باید توسط دکتر متخصص ریشه‌یابی و درمان شود. 

به گفته پزشکان آکنه نوعی عفونت پوستی است که معمولاً در دوران بلوغ، زمانی اتفاق می‌افتد که غدد چربی فعال می‌شوند. این غدد مایع روغنی به نام سبوم تولید می‌کنند که این مایع سلول‌های مرده پوست را از طریق فولیکول‌ها به سطح پوست می‌رساند و در صورت مسدود شدن این فولیکول‌ها و تجمع چربی زیر پوست موجب بروز جوش و آکنه می‌شود.

یکی از روش‌های مفید و مؤثردر درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه استفاده از انواع کرم و محصولات ضدجوش است که بهروش‌های مختلف مانع از بروز جوش و آکنه در پوست می‌شوند. برخی از این محصولات باعث از بین بردن باکتری‌های ایجادکننده التهاب و برخی دیگر با کاهش چربی اضافی پوست مانع از بروز جوش و آکنه می‌شوند. اگر شما نیز دارای پوست چرب، حساس و مستعد جوش هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 
کرم ضد جوش چیست؟
امروزه در کنار روش‌های خانگی، یکی از بهترین‌ و جدیدترین روش‌های درمان جوش و آکنه استفاده از محصولات ضد آکنه است که همواره توسط بسیاری از متخصصین پوست تجویز می‌شود.
کرم‌های ضد جوش انواع مختلفی دارد و هرکدام برای نوع خاصی از پوست مناسب است چرا که نوع و شدت جوش و آکنه در انواع پوست متفاوت است و متناسب با وضعیت هر پوست نوع خاصی از این محصول تجویز می‌شود. 

انواع کرم ضد آکنه به طور معمول دارای ترکیباتی هستند که در درمان و پیشگیری مشکلات پوستی مؤثرند. برخی از این ترکیبات عبارتند از:
بنزوئیل پراکسید:این ماده برای از بین بردن باکتری‌ها و خشک نمودن انواع جوش کاربرد دارد.
گوگرد:جهت خشک کردن جوش‌های سرسیاه بکار می‌رود.
اسید سالیسیلیک:مانع از بسته شدن منافذ پوست و تجمع چربی زیر آن می‌شود.
رزورسینول:مانع از تجمع سلول‌های مرده بر روی پوست می‌شود و آن‌ها را از بین می‌برد.
اسید رتینوئیک:دارای خاصیت ضد باکتری و ضدالتهابی

فواید کرم ضد جوش

انواع کرم‌های ضد آکنه با توجه به نوع ترکیباتی که دارند دارای فواید مشخصی برای درمان مشکلات پوستی هستند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:
صاف و یکنواخت کردن سطح پوست
پیشگیری از بروز جوش و آکنه مجدد
کاهش التهابات پوستی
کنترل میزان ترشح چربی پوست
رفع جای جوش
جلوگیری از انسداد منافذ پوستی
جلوگیری از تجمع باکتری‌ها بر روی پوست
در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین ژل‌های ضد جوش از زبان برند خانومی آشنا کنیم.

ژل ضد جوش نوتروژینا
ژل نوتروژینا با سرعت عمل بالا، قابلیت درمان سریع جوش‌های پوستی را دارد و به داشتن پوستی تمیز و شاداب کمک می‌کند. این محصول بدون عوارض در مدت زمان کوتاهی برابر با 4 ساعت منافذ بسته پوست را باز می‌کندو قرمزی و التهاب جوش‌ها را از بین می‌برد. 

ضد جوش نوتروژینا علاوه بر تأثیراتی که در رفع جوش دارد، بعد از یک دوره استفاده منظم موجب لایه‌برداری ملایم پوست شده و باعث کم‌ رنگ‌تر شدن جای جوش‌های قدیمی و لکه‌های پوستی می‌شود.

این محصول که مورد تائید متخصصین پوست است فاقد چربی و مواد حساسیت‌زابوده و با کوچک کردن منافذ پوست، پوستی شفاف و شاداب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. جهت استفاده مؤثر از این محصول در هنگام صبح و شب مقداری از ژل را به جز پوست حساس نواحی چشم بر روی قرمزی و التهابات پوستی بمالید.


ضد جوش لافارر

سرم ضد آکنه‌ی لافارر با ترکیبات و فرمولاسیون خاصاز ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کرده و مواد آنتی باکتریال موجود در آن باعث از بین رفتن میکروب‌ها و آلودگی‌های روی صورت می‌شود. ضد جوش لافارر حاویترکیباتی مثل آزلائیک اسید 15%، عصاره‌ی چای سبز، ویتامینA و ترکیبات ارگانیک ضد حساسیت بوده که سازگار با انواع پوست است.
 
خاصیت ضد باکتریایی، ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و اکسیدکنندگیاسید آزلائیک موجب شده که این محصول یک انتخاب عالی بین محصولات مراقبتی پوست باشد. با خرید این محصول علاوه بر درمان سریع جوش، جای جوش و لک‌های ناشی از آن را درمان کنید. شما می‌توانید این ژل را با حجم 20 میل و قیمت مناسب از فروشگاه خانومی سفارش دهید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

 
ژل کرم ضد جوش و آبرسان ایوروشه

ژل کرم آبرسان و ضد آکنه ایوروشه مخصوص پوست‌های چرب و مختلط از مواد گیاهی و ارگانیک ساخته شده و با جذب سبوم اضافه، منافذ با پوست را کوچک کرده و به داشتن پوستی صاف و یکدست کمک قابل‌توجهیمی‌کند. همچنین با مات نگه‌داشتن ظاهر پوست تا 24 ساعت مانع از براق شدن پوست شده و نیازی به شستشوی مجدد پوست نخواهد بود.

این محصول با تنظیم چربی پوست و رفع نواقص پوستی، پوستی عاری از جوش، صاف و شفاف را برایتان به ارمغان می‌آورد.

طرز استفاده از کرم ضد جوش 
استفاده نادرست و غیراصولی از کرم‌های ضد آکنه نه تنها باعث کاهش اثرگذاری آن می‌شود بلکه می‌تواند موجب آسیب زدن به پوست شود. بنابراین بهتر است قبل از استفاده از هر محصول طرز استفاده از آن را بخوانید تا تأثیر آن را ببینید.

ابتدا باید نوع پوست و میزان چرب بودن آن را تشخیص دهید، برای این منظور می‌توانید از کمک یک متخصص پوست بهره بگیرید. قبل از استفاده از محصول ضد آکنه، با توجه به نوع پوست خود از یک صابون یایک ژل مخصوص برای شستشو و تمیز کردن پوست استفاده کنید تا عاری از هرگونه آلودگی و یا مواد آرایشی باشد.

پس از شستشو و خشک کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم را صرفاً بر روی نقاط دارای جوش و آکنه زده و پخش کنید. بهتر است از مالیدن کرم به بخش‌هایکاملاً سالم پوست جلوگیریشود چرا که برخی از ترکیباتکرم‌های ضد آکنهمی‌توانند برایبخش‌های سالم پوست مضر باشند.

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین شده و کلیه مالکیت حقوقی خانومی متعلق به شرکت تجارت خلاق هدف است.

برای خریدانواع کرم و ژل ضد جوش و آشناییبا ویژگی‌های هریک از آنان به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید. کارشناسان خانومی، هفت روز هفته، از ساعت 8 الی 24 پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر