جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 76479
تاریخ انتشار: 11 ارديبهشت 1401 09:48
با پایان یافتن فروردین‌ماه، شرکت‌ها اقدام به انتشار گزارش عملکرد ماهانه اولین ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه کدال کردند. در ادامه به تشریح عملکرد ماهانه چندی از شرکت‌ها پرداخته شده است.
«کگل»: شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌‌گهر در فروردین‌ماه حدود ۵/ ۲میلیون تن محصول تولید کرده که نسبت به اسفندماه رشد ۳۸درصدی داشته است. در دوره مشابه سال قبل میزان تولیدات شرکت ۶/ ۲میلیون تن بوده که از افت ۵درصدی تولیدات فروردین ۱۴۰۱ نسبت به فروردین ۱۴۰۰ حکایت دارد. این در حالی است که از میزان تولیدات شرکت، تنها حدود ۶۰۰‌هزار تن محصول به فروش رسیده است. شرکت در اسفندماه ۱/ ۲میلیون تن محصول فروخته بود. 

«کگل» در فروردین حدود ۲‌هزار میلیارد تومان درآمد ماحصل از فروش داخلی کسب کرده که نسبت به ماه قبل حدود ۷۰‌درصد افت داشته است. از طرفی این شرکت حدود ۲۱۱میلیارد تومان درآمد ماحصل از فروش صادراتی (گندله) داشته است. شرکت در اسفند ۱۴۰۰ حدود ‌هزار میلیارد تومان درآمد صادراتی داشته است، در حالی که در دوره مشابه سال قبل فروش صادراتی نداشت.

«کویر»: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر که در زمینه تولید انواع شمش فولادی، میلگرد ساده و آجدار و انواع تیرآهن فعالیت دارد، در فروردین‌ماه حدود ۷۰‌هزار تن محصول تولید کرده که نسبت به اسفندماه رشد ۳درصدی داشته است. در دوره مشابه سال قبل میزان تولیدات شرکت ۷۹‌هزار تن بود که از افت ۱۱درصدی تولیدات فروردین ۱۴۰۱ نسبت به فروردین ۱۴۰۰ حکایت دارد.

 این در حالی است که از میزان تولیدات شرکت، تنها حدود ۴۰‌هزار تن محصول به فروش رسیده است. شرکت در اسفندماه ۶۶‌هزار تن محصول فروخته بود. «کویر» در فروردین ۲/ ۴۳۸میلیارد تومان درآمد ماحصل از فروش داخلی کسب کرده که نسبت به ماه قبل حدود ۲۶‌درصد افت داشته است. از طرفی این شرکت ۴/ ۳۱۰میلیارد تومان درآمد ماحصل از فروش صادراتی (انواع میلگرد شاخه و کلاف) داشته است. شرکت در اسفند ۱۴۰۰ حدود ۴۸۰میلیارد تومان درآمد صادراتی داشت. همچنین شرکت در دوره مشابه سال قبل ۶۸۱میلیارد تومان فروش صادراتی داشت.

«دلر»: شرکت داروسازی اکسیر که در زمینه تولید انواع داروهای انسانی فعالیت دارد، در فروردین‌ماه حدود ۴۸میلیون محصول دارویی تولید کرده که نسبت به اسفندماه افت ۴۵درصدی داشته است. در دوره مشابه سال قبل میزان تولیدات شرکت ۵۷میلیون بود که از افت ۱۷درصدی تولیدات فروردین ۱۴۰۱ نسبت به فروردین ۱۴۰۰ حکایت دارد.

 شرکت در فروردین‌ماه حدود ۹۵میلیون محصول تولیدی خود را به فروش رسانده است؛ این در حالی است که «دلر» در اسفندماه ۲/ ۲۵میلیون محصول فروخته بود. همچنین «دلر» در فروردین حدود ۱/ ۱۵۲میلیارد تومان درآمد ماحصل از فروش داخلی کسب کرده که نسبت به ماه قبل حدود ۱۷۲‌درصد رشد داشته است. از طرفی این شرکت حدود ۷/ ۳۲۱میلیون تومان درآمد ماحصل از فروش صادراتی (استریل) داشته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر