سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: 76410
تاریخ انتشار: 08 ارديبهشت 1401 09:10
بعد از چند روز از سکوت ایران خودرو در خصوص انتصاب محمدحسین لطفی آشتیانی شنیده ها حاکی از آن است وی حکم جدیدی گرفته است.
به‌ گزارش خط بازار؛ چند روز خبری در خصوص انتصاب محمدحسین لطفی آشتیانی در ایران خودرو فرزند نماینده سابق اراک در سایت خط بازار منتشر شد. در این مطلب دو سوال پرسیده شد:

اول اینکه انتصاب این آقازاده در یکی از شرکت های زیرمجموعه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به نمایندگی از لیزینگ غدیر براساس شایسته سالاری بوده یا رابطه سالاری؟

دوم اینکه نظر غلامرضا خلیل ارجمندی به عنوان مدیرعامل گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در خصوص این انتصاب چیست؟

هرچند که این خبر به مذاق برخی خوش نیامد ولی انتظار این بود که گسترش سرمایه گذاری و یا شرکت لیزینگ غدیر در این یاب شفاف سازی می کرد.

حال بعد از چند روز از سکوت ایران خودرو در این باب نه تنها شفاف سازی انجام نشد بلکه شنیده ها حاکی از آن است محمدحسین لطفی آشتیانی حکم جدیدی گرفته است.

براساس ابن گزارش شنیده شده وی طی حکمی به عنوان عضو هیئت مدیره"شیشه های ایمنی به نور” منصوب شده است. این شرکت زیرمجموعه شرکت گسترش سرمایه گذاری است و ماهیت صنعتی و تولیدی دارد.

اگر این خبر صحت داشته باشد دو حالت بیشتر قابل تصور نیست: یا لطفی آشتیانی یک نخبه مدیریتی و صمعتی است که خلیل ارجمندی وی را براساس شایسته سالاری حفظ کرده است و یا زدوبندهای سیاسی سبب حفظ وی در ایران خودرو شده است؟

همچنین شنیده شده قرار است شرکت شیشه های ایمنی به نور به زودی به بخش خصوصی واگذار شود.

افکار عمومی منتظر پاسخ صریح شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو است. اگر قرار است در دوران مدیریت خطیبی در ایران خودرو بده بستان های سیاسی همچنان ادامه پیدا کند پس چه فرقی بین دولت روحانی و دولت رئیسی است؟ هر چند فراموش نمی شود خلیل ارجمندی در دولت روحانی در دوره ای از نزدیکان جنتی، وزیر سابق فرهنگ بوده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر